Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Ze heeft een laag werk tempo, en als ze zeggen je moet sneller werken dan komt er te veel druk op te staan.
x_Quinta_x schreef:Hallo allemaal,
Omdat ik weinig uitdaging in mijn huidige werk vind, ben ik toch stilletjes op zoek naar een andere baan, het liefst waarvoor ik gestudeerd heb nl. ergotherapie.
Ik heb eigenlijk heel veel interesse in ergotherapie in de psychiatrie, maar omdat ik bijna in Budel woon, zijn bijna alle vacatures hiervoor meer dan 80 km rijden. Dat zie ik dan weer niet zo zitten.
Daarom wou ik eens vragen aan de Nederlanders op bokt in welke steden/ gemeenten psychiatrische hulpvoorzieningen zijn. Kent er iemand een goede vacaturesite? Welke provincie zou ik best ingeven als ik in een straal van max. 50 km rond Budel werk zoek? Hoe wordt daar op gereageerd: een werkzoekende Belg in Nederland? Kan ik er wel terecht met mijn (Belgisch) diploma? ... Zijn er hier op bokt misschien ergotherapeuten?
Je hoort het dus al, ik ben een complete leek wat betreft werk zoeken in Nederland Dus als jullie me kunnen helpen, dat zou echt heel fijn zijn.
Bedankt!
marleen_usar schreef:Even een vraag het gaat over mijn dochter van bijna 17,ze zit op een praktijk school en zoekt een bij baantje.Haar tempo is laag,en voor de Action vragen al MBO.
Qizz schreef:Ik heb zo een gesprek bij een detacheringsburo voor Gemeentes, hoop dat het eens een keer positief is
Had in ieder geval aan de telefoon al wel een veel beter gevoel bij hen dan bij andere bureaus.
Even een uurtje rijden maar goed,.. als het evt een baan oplevert of werk voor korte tijd (ook al goed als je niks hebt).
Jolien: hier zelfde ervaring met het UWV
Attitude schreef:@ kieffer, zou je het zelf niet veel uitdagender vinden om bij een groot bedrijf aan de slag te gaan in een functie waarvoor je afgestudeerd bent?![]()
Werken bij een uzb betekent ook heel veel bedrijven afbellen of ze nog een vacature open hebben staan.
Uit ervaringen in mijn omgeving weet ik dat het echt een hondenbaan is, die ook nog slecht betaald wordt.
Succes iig met je sollicitaties
vanLotje schreef:ik heb in m'n vorige baan veel sollicitaties gezien, en wij lazen echt wel alles
mijn ervaring is dat de orginelere brieven meer kans maken dan de standaard, of nog erger, de templates.
heb zelf een aardig jolige brief geschreven en ben uitgenodigd, het ligt natuurljik een beetje aan de sfeer waarin je solliciteerd, maar hoe persoonlijker, hoe beter, in mijn ervaring
CynthiaV schreef:vanLotje schreef:ik heb in m'n vorige baan veel sollicitaties gezien, en wij lazen echt wel alles
mijn ervaring is dat de orginelere brieven meer kans maken dan de standaard, of nog erger, de templates.
heb zelf een aardig jolige brief geschreven en ben uitgenodigd, het ligt natuurljik een beetje aan de sfeer waarin je solliciteerd, maar hoe persoonlijker, hoe beter, in mijn ervaring
Ha ha, dat heb ik nu dus ook maar gedaan. Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt zeggen we dan maar
wwillemijn schreef:Werken als intercedent is heel leuk hoorEn betaalt helemaal niet slecht
Wij zoeken nog een heleboel, kijk maar eens op http://www.matchflex.nl of http://www.apeldoornheeftwerk.nl.
Kieffer schreef:Joh Joolien, alles is te lerenEr hoeft er maar eentje te zijn die je de kans geeft
As het je leuk lijkt kun je het altijd proberen toch? Wellicht dat ik het gemist heb, maar wat is je vooropleiding/ervaring?
@wwillemijn; ziet er leuk uit alleen zoek ik werk in de regio Rotterdam en daar ligt Apeldoorn helaas wel een eindje vanaf