Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Jitske_ schreef:Gefeliciteerd met je verjaardag Kim!
Leuk dat je spullen voor je uitzet hebt gekocht FionaEn wel slim dat je steeds paar dingen koopt, is het straks niet in één keer zo onwijs veel.
Nueve (weet je naam even niet): Wat een onwijs lastige situatieKan me voorstellen dat het heel moeilijk is om een beslissing te maken, vooral als je al zo lang naar Australië wilde gaan. In jouw geval zou ik misschien toch maar overwegen om idd voor een kortere periode te gaan..
Nueve schreef:Reizen lijkt me heel gaaf, maar dan wil ik ook kunnen werken en daar ben ik te jong voor (17, dus krijg geen visum) en bovendien ziet mijn moeder me dat ook liever nog niet doen op deze leeftijd in het eng verre, grote Aussie.
NieneWiep schreef:Nueve schreef:Reizen lijkt me heel gaaf, maar dan wil ik ook kunnen werken en daar ben ik te jong voor (17, dus krijg geen visum) en bovendien ziet mijn moeder me dat ook liever nog niet doen op deze leeftijd in het eng verre, grote Aussie.
Hiermee zit je dat wel weer in precies dezelfde situatie als mij.Wordt ook in december 18.
Zullen we samen maar op reis? Australië lijkt me geweldig.
Nueve schreef:Okee leuk Chris!Schijnt echt een prachtige natuur te hebben. Ik weet er verder weinig van.
Qua feesten ed is het met backpacken heel makkelijk.. Minder makkelijk is het dan om financieel rond te komen.
It's not all wine and roses.