Nueve schreef:@ Ilsiie, drang om VWO af te ronden.. Heel dubbel.. Zal deze school echt missen vrees ik

, dat vertrouwde, iedereen kennende.
Maar heb ook wel zin in wat nieuws!
Fijn dat je Latijn zo goed ging !

Grieks was echt rampzalig. Ik had met een 4,1 het een na hoogste van de klas..

`
Hmm, enerzijds zal ik mijn school ook wel missen, maar de mensen absoluut niet. Een paar docenten wel denk ik en een paar klasgenoten, maar die zie ik dan buiten school om nog wel denk ik.. Ik ben echt toe aan die nieuwe stap!!
Balen van Grieks... Maar eh, met een 4.1 het op één na hoogste van de klas... hadden ze dan niet beter wat aan de normering kunnen doen ofzo?
Jeetje, dat is echt niet normaal, de hele klas een onvoldoende 
AnnaaX schreef:@ Ilsiie: Ik ga vrijdag ook naar pedagogische wetenschappen. Tenminste, dat wil ik, maar ik weet het eigenlijk nog niet zeker. Vrijdag is er een wiskundeochtend; 3 uur lang met maar 6 mensen alleen maar wiskunde oefenen.
Nu heb ik me daar voor ingeschreven, ik heb het gewoon heel hard nodig, want ik bak er vrij weinig van.
Alleen kan ik dan niet naar Leiden.
Ik ben echt aan het denken wat ik moet doen (want aan de ene kant weet ik vrijwel zeker dat ik pedagogische wetenschappen in Leiden ga doen, en ik weet al wat het inhoud enzo)
Hmm da's dubbel dan inderdaad. In april zijn er weer open dagen, dat wel, maarja..
Probeer maar de meest verstandige oplossing te vinden 
Ik heb vanmiddag de ontdekking gedaan dat een meisje, ze is een paar jaar mijn beste vriendin geweest maar vorig jaar door een best grote ruzie was dat in een klap over, ook Pedagogische Wetenschappen gaat doen in Leiden.. Mijn verstand en gevoel liggen daar nog niet helemaal op één lijn, verstandelijk gun ik het haar en weet ik ook wel dat ik haar helemaal niet meer (zo vaak) tegen hoef te komen in Leiden en op de studie, maar het past toch niet helemaal in het plaatje zoals ik die voor me had, zegmaar.. Snappen jullie een beetje wat ik bedoel? (Ik ben nogal een gevoelsmens hoor, dus als jullie 't niet snappen is het ook niet erg..
) Ik vind het gewoon moeilijk te weten dat ik haar toch nog tegen kán komen enzo, ik kan niet precies mijn vinger erop leggen maar ik had 'gehoopt' zegmaar dat onze wegen straks zouden scheiden omdat het toch een best heftige ruzie geweest is plus alles eromheen...
Blegh..
Zo, nu weer positief: ik ga aan het werk