Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

was even afwezig 

naja crossles, was een dag van het stamboek en aangezien Lizzy pas 3 is.. Het was meer een beetje kennismaken met wat huppeltjes en een goede ervaring voor haar
voor de liefhebbers :foto's op pagina 238 van dit topic [HK] [HK]Het veulen topic van 2006 (Groot-Groter-Grootst)
nu krijgt ze lekker 2 maandjes de tijd om alles te laten bezinken
ik wil ook ooit nog crosstraining volgen
maar niet in de winter
maar had er eigenlijk helemaal geen last van
AnnaaX schreef:Zijn er hier nog meer mensen die naar de open dagen in Leiden gaan vrijdag of zaterdag?
Pedagogische Wetenschappen dus 

Gave foto's, wat 'n knap meisje is het 

niet té makkelijk maar heel goed te doen, gelukkig
Woensdag nog proefvertaling, dat komt ook wel goed denk 
, dat vertrouwde, iedereen kennende.

Gelukkig beginnen ze een beetje door te krijgen dat ze op de krant/handdoek hun behoefte moeten doen. Vrijdagavond ben ik naar de Jonas Brothers geweest, errug hectisch en histerisch allemaal. Zaterdag ben ik zwarte piet geweest. En gisteren was ik jarig.

Nueve schreef:@ Ilsiie, drang om VWO af te ronden.. Heel dubbel.. Zal deze school echt missen vrees ik, dat vertrouwde, iedereen kennende.
Maar heb ook wel zin in wat nieuws!
Fijn dat je Latijn zo goed ging !
Grieks was echt rampzalig. Ik had met een 4,1 het een na hoogste van de klas..
Jeetje, dat is echt niet normaal, de hele klas een onvoldoende 
AnnaaX schreef:@ Ilsiie: Ik ga vrijdag ook naar pedagogische wetenschappen. Tenminste, dat wil ik, maar ik weet het eigenlijk nog niet zeker. Vrijdag is er een wiskundeochtend; 3 uur lang met maar 6 mensen alleen maar wiskunde oefenen.
Nu heb ik me daar voor ingeschreven, ik heb het gewoon heel hard nodig, want ik bak er vrij weinig van.
Alleen kan ik dan niet naar Leiden.
Ik ben echt aan het denken wat ik moet doen (want aan de ene kant weet ik vrijwel zeker dat ik pedagogische wetenschappen in Leiden ga doen, en ik weet al wat het inhoud enzo)

) Ik vind het gewoon moeilijk te weten dat ik haar toch nog tegen kán komen enzo, ik kan niet precies mijn vinger erop leggen maar ik had 'gehoopt' zegmaar dat onze wegen straks zouden scheiden omdat het toch een best heftige ruzie geweest is plus alles eromheen...