VWO eindexamenkandidaten 2010

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 19:58

Pff waar ik ook gek van word is dat wat na ons examen gaat gebeuren...studeren. Kwam er ineens achter dat het misschien wel handig is me eens te gaan verdiepen in dingen als IB groep en studielink enzo...hebben we echt totaal geen info over gehad op school en kwam via de site erachter dat het wel van belang ik optijd aangemeld te zijn bij studielink..net dan ook meteen maar ff gedaan..

Dobby91

Re: VWO eindexamenkandidaten 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:43

Ik heb me net ook even aangemeld, wat een gedoe zeg. IB-groep ben ik al aangemeld..

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:02

IBgroep ben ik ook al aangemeld; ik krijg vanaf 1 januari geld van ze dus ik moest wel als ik dat geregeld wilde hebben haha O:)

Studielink moet ik me ook maar eens aanmelden..

Ik ben er nu wel echt zeker van dat ik Pedagogische Wetenschappen wil gaan doen in Leiden.. Hoe meer ik hoor en lees, hoe enthousiaster ik word! Vrijdag nog naar de open dag, nog een meeloopdag doen en ik denk dat ik dan wel genoeg ben voorbereid :)

Maar idd, als ik bedenk wat ik allemaal nog moet doen.. Nee, dat werkt niet motiverend :P

*gaat weer aan haar Latijn

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:04

IBgroep moet je je toch aanmelden als je bijna 18 wordt? Hmm ik ben net 17 :+
Succes met Latijn!

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:15

Ik ben al 18.. dus ik wil ook wel graag geld per 1 januari dus ben idd al aangemeld. Al word je voorlopig nog geen 18 is het niet nodig volgens mij.

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:19

ik leef ook nog := was even afwezig :P
zag goede punten voorbij komen :j

vandaag crossles gehad met mijn puppy :D naja crossles, was een dag van het stamboek en aangezien Lizzy pas 3 is.. Het was meer een beetje kennismaken met wat huppeltjes en een goede ervaring voor haar :D voor de liefhebbers :foto's op pagina 238 van dit topic [HK] [HK]Het veulen topic van 2006 (Groot-Groter-Grootst) :j nu krijgt ze lekker 2 maandjes de tijd om alles te laten bezinken :)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:52

wanneer meot ik me voor wat aangemeld hebben dan? heb me nog voor niks aangemeld...
IB groep hoeft volgens mij nog niet? wordt pas eind augustus 18 namelijk?

leuk rohotje! :D ik wil ook ooit nog crosstraining volgen :P maar niet in de winter

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:56

gelukkig was het vandaag helemaal niet koud, alleen een beetje nat := maar had er eigenlijk helemaal geen last van :D

volgens mij moet je je 3 maanden voordat je 18 word aanmelden?! of zit ik nu met iets anders in mijn hoofd :+

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:02

Zijn er hier nog meer mensen die naar de open dagen in Leiden gaan vrijdag of zaterdag?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:42

IB groep ben ik ook al aangemeld...al ruim een jaar 18..maar weet niet of je nog bijzondere dingen moet doen bij de IB groep als je gaat studeren enzo..naja we zien wel..

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:57

AnnaaX schreef:
Zijn er hier nog meer mensen die naar de open dagen in Leiden gaan vrijdag of zaterdag?

Jep, ik ga vrijdag! :) Pedagogische Wetenschappen dus :P

Fiona; 3 maanden voor je 18 wordt moet je uiterlijk je tegemoetkoming scholieren aanvragen (als je 18 bent en nog op het voortgezet onderwijs zit) of je stufi (als je HBO/WO doet).. Ik kreeg een foldertje thuis :)

Melanie; stoeeer!! :D Gave foto's, wat 'n knap meisje is het :D

Ik gaat mijn bed in, morgen weer een nieuwe dag :)

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 23:07

Weet iemand hoeveel opendagen er ongeveer komen van de Universiteit Utrecht? Het weekend v.d. 27e/28e kan ik namelijk niet.
Ik heb nu gelukkig eindelijk een studie op het oog die me erg aanspreekt, geeft wel een beetje een opgelucht gevoel.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-09 23:25

AnnaaX schreef:

Ik vrijdag, psychologie. Weet wel zeker dat ik het niet ga doen, maar het LOB uren nodig en er gaan veel vrienden dus lijkt me wel gezellig. :') Dagje uit, haha.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 11:11

Yessssssss ik heb een 6.7 voor mn frans schrijfSE! :)

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 11:49

Wat goed! Ik krijg deze week al mn cijfers terug, ben zo bang :p Frans krijg ik woensdag terug en morgen economie.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 12:04

Haha Nienke voor de gezelligheid :Y)

Ik heb wel echt zin om mijn VWO af te ronden, hoe verder het jaar vordert hoe meer die drang.. Hebben jullie dat ook?

Mijn SE Latijn ging érg goed, het was echt wel makkelijk eigenlijk :o niet té makkelijk maar heel goed te doen, gelukkig :D Woensdag nog proefvertaling, dat komt ook wel goed denk :)

Chrisje: goedzooooo!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 13:06

@ Ilsiie, drang om VWO af te ronden.. Heel dubbel.. Zal deze school echt missen vrees ik :=, dat vertrouwde, iedereen kennende.
Maar heb ook wel zin in wat nieuws!

Fijn dat je Latijn zo goed ging ! :D

Grieks was echt rampzalig. Ik had met een 4,1 het een na hoogste van de klas.. :7

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 15:14

6.2 voor wiskunde!!! *\o/*

Ja idd die drang heb ik ook! Wil er nu zsm af zijn. :)

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 15:25

Super! +:)+

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 15:41

goooooed die 6.2! :)

Ik wil ook zooooooo graag klaar zijn :')

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 17:40

Zo, ik meld me hier ook weer eens. Heb een gigantisch druk weekend gehad en heb geen moment tijd gehad voor school. :=
Vrijdag hebben we de puppy's opgehaald, dus het hele huis ligt overhoop. :P Gelukkig beginnen ze een beetje door te krijgen dat ze op de krant/handdoek hun behoefte moeten doen. Vrijdagavond ben ik naar de Jonas Brothers geweest, errug hectisch en histerisch allemaal. Zaterdag ben ik zwarte piet geweest. En gisteren was ik jarig.
Dus ben nu helemaal kapot. Helaas gaat school gewoon door en moeten we over vier weken alweer het PWS inleveren. :=

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 17:47

Zo ik meld me ook maar weer eens een keertje... Het was even een erg druk weekend, met alle2 de dagen zwarte piet spelen :7
Vandaag een 6.6 voor biologie en een 6.1 voor NL terug gekregen. Ik was er erg blij mee, aangezien alletwee de toetsen niet echt heel goed gingen :D
Nu alleen nog wachten op engels, maar daar verwacht ik geen heel laag cijfer voor :)

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 19:32

Mooie cijfers Isjtar, Denise en Chrisje :D
@ Ilsiie: Ik ga vrijdag ook naar pedagogische wetenschappen. Tenminste, dat wil ik, maar ik weet het eigenlijk nog niet zeker. Vrijdag is er een wiskundeochtend; 3 uur lang met maar 6 mensen alleen maar wiskunde oefenen.
Nu heb ik me daar voor ingeschreven, ik heb het gewoon heel hard nodig, want ik bak er vrij weinig van.
Alleen kan ik dan niet naar Leiden.
Ik ben echt aan het denken wat ik moet doen (want aan de ene kant weet ik vrijwel zeker dat ik pedagogische wetenschappen in Leiden ga doen, en ik weet al wat het inhoud enzo)

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 20:46

Nueve schreef:
@ Ilsiie, drang om VWO af te ronden.. Heel dubbel.. Zal deze school echt missen vrees ik :=, dat vertrouwde, iedereen kennende.
Maar heb ook wel zin in wat nieuws!

Fijn dat je Latijn zo goed ging ! :D

Grieks was echt rampzalig. Ik had met een 4,1 het een na hoogste van de klas.. :7

`
Hmm, enerzijds zal ik mijn school ook wel missen, maar de mensen absoluut niet. Een paar docenten wel denk ik en een paar klasgenoten, maar die zie ik dan buiten school om nog wel denk ik.. Ik ben echt toe aan die nieuwe stap!!

Balen van Grieks... Maar eh, met een 4.1 het op één na hoogste van de klas... hadden ze dan niet beter wat aan de normering kunnen doen ofzo? :oo Jeetje, dat is echt niet normaal, de hele klas een onvoldoende :oo

AnnaaX schreef:
@ Ilsiie: Ik ga vrijdag ook naar pedagogische wetenschappen. Tenminste, dat wil ik, maar ik weet het eigenlijk nog niet zeker. Vrijdag is er een wiskundeochtend; 3 uur lang met maar 6 mensen alleen maar wiskunde oefenen.
Nu heb ik me daar voor ingeschreven, ik heb het gewoon heel hard nodig, want ik bak er vrij weinig van.
Alleen kan ik dan niet naar Leiden.
Ik ben echt aan het denken wat ik moet doen (want aan de ene kant weet ik vrijwel zeker dat ik pedagogische wetenschappen in Leiden ga doen, en ik weet al wat het inhoud enzo)

Hmm da's dubbel dan inderdaad. In april zijn er weer open dagen, dat wel, maarja..
Probeer maar de meest verstandige oplossing te vinden :(:)

Ik heb vanmiddag de ontdekking gedaan dat een meisje, ze is een paar jaar mijn beste vriendin geweest maar vorig jaar door een best grote ruzie was dat in een klap over, ook Pedagogische Wetenschappen gaat doen in Leiden.. Mijn verstand en gevoel liggen daar nog niet helemaal op één lijn, verstandelijk gun ik het haar en weet ik ook wel dat ik haar helemaal niet meer (zo vaak) tegen hoef te komen in Leiden en op de studie, maar het past toch niet helemaal in het plaatje zoals ik die voor me had, zegmaar.. Snappen jullie een beetje wat ik bedoel? (Ik ben nogal een gevoelsmens hoor, dus als jullie 't niet snappen is het ook niet erg.. :) ) Ik vind het gewoon moeilijk te weten dat ik haar toch nog tegen kán komen enzo, ik kan niet precies mijn vinger erop leggen maar ik had 'gehoopt' zegmaar dat onze wegen straks zouden scheiden omdat het toch een best heftige ruzie geweest is plus alles eromheen...

Blegh..

Zo, nu weer positief: ik ga aan het werk B-)

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 20:53

Oja, dat is positief :P
Ik snap het wel een beetje, maar ik denk toch dat je je eroverheen moet zetten. Zij zal er misschien wel hetzelfde over denken als jij?
En zoals je zelf al zei; je zal haar waarschijnlijk niet vaak tegenkomen.