Arjette schreef:Dat is wel flink balen ja Cowgirl! Maar zou je zelf eigenlijk wel dat werk aan gekunnen hebben met je rug?
Ik moet eigenlijk eens wat open sollicitaties gaan sturen, maar ik heb het op dit moment even gehad met het solliciteren....
Ik zat wel te twijfelen hoor. Heb echt een weeklang gedacht 'ik bel af'.
Maar ik wist dat ik spijt zou krijgen als ik niet zou gaan en daarnaast is het ook niet echt bevordelijk voor je zelf vertrouwen.
Ik heb dagen dat ik echt denk "ik kan niks , waar ben ik nou nog goed voor?"
Een vriendin maakte van de week een opmerking en ze had groot gelijk...daarom ben ik ook gegaan en ik wil het ook heel graag.
Citaat:
Van de arbowet mag ik maar 10/15 kg tillen. Dus wat als er een noodsituatie is (crash) en je moet mensen gaan tillen.
Volgens mij heb ik dit verkeerd gezegd
Dit moet iets anders zijn...volgens mij max. sporadisch tot 5 a 10 kg.Sorry.
Citaat:
Arjette al meer dan een jaar (of nog langer) aan het solliciteren is en de ene na de andere afwijzing krijgt.
Ik ben vanaf vorig jaar augustus weer volop aan het solliciteren. Ik denk dat ik er gemiddelt 3 in de maand heb.
En ook ik heb het wel eens gehad dat ik het helemaal gehad had met het solliciteren. En dan kom je toch weer wat tegen en dan doe je toch maar weer een poging.
Ik heb nu ook een klein beetje hulp van een reintegratieburo.
Nu loopt er momenteel nog een soll. bij Stichting AAP. Maar dat is eigenlijk het zelfde als bij transavia....kan ik het wel aan?
Ik wil gewoon lekker bezig zijn...ik wil niet op kantoor en de hele dag in de auto kan ik ook niet.