Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Jespri schreef:
Heb jullie gelijk even toegevoegd op Duolingo.
Ik zie je niet bij mijn volgers staan.
Dus probeer ik je zelf te zoeken en dan zijn Er 2 Jespri eentje met een soort tekeningetje en eentje met roze waarin letter J. Wie moet ik aanklikken ? Mijn vraag is dus aan Jespri voor alle duidelijkheid.
pien_2010 schreef:Duidelijk en jullie zijn allemaal zichtbaar. Gaan we met elkaar in een "familie groepje" en wie wil dat regelen? Ik betaal gelijk het bedrag.
Bellatrix schreef:Van mij mag jij het doen.
Ik zal je een PB sturen met mijn nummer.
pien_2010 schreef:Bellatrix schreef:Van mij mag jij het doen.
De mijne is ook weg. Ik ben er heel blij mee dat iemand dat organiseert.
Zijn er mensen die Frans studerend die het leuk vinden om in een niet al te actieve groep van Discord Frans te babbelen?
Dan geef me ob en voegg ik je toe in de groep.
Jespri schreef:De doorgehaalde namen heb ik een uitnodiging gestuurd voor de whatsapp groep.
karuna schreef:Ik heb gratis en geen reclame (nooit gehad ook) gv heeft ook gratis en geen reclame. Hie kan dat dan?
pien_2010 schreef:Bellatrix schreef:Van mij mag jij het doen.
De mijne is ook weg. Ik ben er heel blij mee dat iemand dat organiseert.
Zijn er mensen die Frans studerend die het leuk vinden om in een niet al te actieve groep van Discord Frans te babbelen?
Dan geef me ob en voegg ik je toe in de groep.
Kaitlyn schreef:pien_2010 schreef:Genieten jullie ook zo van de betaalde versie van Duolingo? Ik vind het leren vele male leuker geworden en ik leer ook veel meer als ervoor omdat ik het langer doe.
Ik ook