Ik ben ondertussen klaar met m'n toetsweek en heb alle cijfers binnen, ik was positief verrast ;D
Maar ondanks dat de toetsen achter de rug zijn ben ik nu gestresster dan ooit want ik heb donderdag de herkansingen van 2 toetsen en vrijdag de decentrale selectie waarvoor 1 van de 4 assessments waar ik voor getoetst wordt al 42 pagina's inhoudt...
Ga met 1 onvoldoende het examen in maar dat ging ik met mavo ook, een 5,4 toen en een 4,1 nu voor geschiedenis
Herkansing is ook voor gs dus dat wordt hopelijk nog hoger.
Gelijk heb je trouwens hoor, waarom zou het nu niet lukken. Soms scheelt het ook gewoon per tentamen of je het goed maakt of niet.

Hebben jullie inmiddels ook alle cijfers? Wij beginnen komende week ook met examentrainingen, dan nog de examenstunt en dan begint het leren! Hoe plannen jullie dat eigenlijk? Ik vind het best lastig om te bedenken hoe lang ik voor een vak nodig heb...
. Soms heb je dat, dat het even niet lukt... Zet m op nog even!
We zijn nog bezig met examentrainingen en sta er toch nog positief in, ondanks de onvoldoendes. Ben alleen een beetje bang voor GS en Eco(puur omdat het zoveel is om te leren), maar voor eco heb ik bijles dus hopelijk komt dat goed.
Wij doen ook examentrainingen, ik vind het handig zodat je weet hoe ver ik er in zit zonder te leren. Ik ga vrijdag beginnen met leren...