Bij mijn broertje op school is dat wat beter geregeld. De lat om op het vwo te komen ligt hoger, waardoor weinig mensen afvallen. Wij zijn met flink wat begonnen (ruim 100 ofzo) en dit is wat ee over is gebleven.
Melisjeee
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-16 16:47
Ik geloof dat wij met ongeveer 80 a 90 man de examens gaan maken!
Wij gaan met iets over de 110 de vwo-examens is. Bijna iedereen van mijn tweetalige klasje is gestopt of blijven zitten. Begonnen met 90 in de brugklas, en er zijn nu 40 over, waarvan ik de zittenblijvers er nog niet uitgehaald heb
Wij zijn met ongeveer 50 overgebleven. Echt veel zijn we ook niet verloren onderweg, we zijn met 60 ongeveer begonnen geloof ik (en inmiddels hebben we 7 eerstejaars hv-klassen ö)
Jep, ik zit nu in die typische eerste lesdagen na een SE-week waarin je in praktisch alle lessen niets anders doet dan je toets inzien. Ik vind dat altijd wel fijne dagen, lekker geen huiswerk.
Ik heb ook net mijn laatste toets gehad, scheikunde. Vanaf nu geen les meer, alleen nog examentraining.
Susan88
Geplaatst: 23-03-16 12:41
Ik heb net wiskunde gehad. Zo meteen heb ik Frans woordjes. Het is echt vreselijk . Gelukkig kan ik het nog herkansen. Morgen nog een dag en dan eindelijk klaar
Hier is het feest pas net begonnen. Gister eerste mondeling gehad. Toetsweek loopt door tot 1 april, maar vanwege mijn pfeiffer mag ik er nog een week aan vast plakken, echt super lief van school! Merk dat het allemaal nog wel zwaar is voor mij...
Wow, wij moeten nog beginnen aan de toetsweek. 31 maart begint hij pas bij ons.
Imke1998
Geplaatst: 23-03-16 15:05
Ik heb over anderhalve week SE week, ben sowieso al begonnen met economie, maar dat blijft niet echt hangen. Daarbij heb ik echt een gebrek aan concentratie en ben ik nu weer eens bezig op bokt terwijl ik echt eens hard moet leren!
Mijn mondeling Nederlands valt helaas ook in de proefwerkweek, dus dat wordt extra goed plannen.
Wat wel opvalt is dat iedereen na de toetsen geen lessen meer heeft, ik heb helaas dan nog 2 weken les dan nog een herkansing en dan hebben we alleen nog maar examentraining
Ik heb ook nog anderhalve week ongeveer dan nog les (toetsen inzien) en ergens nog een herkansing en daarna pas examentraining.
En nu komt het grote probleem: jurkjes vinden voor het eindejaarsgala. Er is gewoon niks in de winkels te vinden! Weten jullie toevallig nog online shops waar ze leuke cocktailjurkjes voor een leuke prijs verkopen?