Gewoon zorgen dat je niet moet plassen. Langste tentamen wat ik heb gehad was 3.5 uur en dat was prima uit te zitten. Al raak je op een gegeven moment wel je concentratie kwijt.Deena is 3.5
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wij hebben standaard alles 3 uur en vaak heb ik dan nog tijd tekort
echt killing
zie het al helemaal voor me. Mijn vriendin kan trouwens niet plassen als er iemand kijkt of luistert. Dat zou helemáál hilarisch zijn

Mijn etui ligt nog in Amsterdam dus moet eerst langs mijn kamer om die op te halen. Handig
Deetjeeuh schreef:Britt, oh dat valt wel heel erg mee. Wat doe je allemaal met dr?
Ik vind het wel leuk om te doen maar het is zoveel werk!!!
Ziet er wel leuk uit.
Wel heb ik het erg druk met trainen geven, zelf 2x trainen, wedstrijden, autorijlessen, werken, school en vrienden. Gelukkig heb ik meer dan genoeg momenten ter ontspanning en ook alweer mooie cijfers binnen gehaald. Het is aanpoten, maar hoe meer ik doe hoe beter ik mij voel en presteer. Over 4 weken is de SE-Week, daarvoor is de planning alweer gemaakt en begint de planning snel. Voor vandaag staat Engels zinnen leren en wiskunde en ANW op het programma. Het scheelt dat ik vaak vooruit werk en thuis bijna altijd alleen hoef te leren.
Beterschap!
Persoonlijk zou ik er tureluurs van worden om echt alles op te schrijven (zoals wanneer ik naar mijn paarden kan of wanneer ik een vrije avond heb). Ik noteer alleen het hoognodige en wat ik moet doen voor studie. Ik weet dat ik gemiddeld 20-24 uur per week aan school moet gaan besteden.
) en 4 = dingen die ik moet regelen zoals hoefsmid / enting paarden / terugbelnotitie etc.
Het is geen grote opleiding, waardoor er ook persoonlijke aandacht is voor studenten. Je bent geen nummer en de meeste werkgroepdocenten kennen je ook bij naam. Taalkunde vind ik zelf ook erg leuk en interessant, maar ook best lastig. Heb woensdag het eerste tentamen van mijn verdiepingspakket. Ben benieuwd!
Heb besloten me voor vandaag alleen op de toets van dinsdag te richten en om nog even naar de paarden te gaan. Na de paarden kijk ik even verder. Ook voor morgen.