Afstuderen in 2015, wie oh wie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-15 09:43

Gefeliciteerd geslaagden!!!

Dobby91

Re: Afstuderen in 2015, wie oh wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 12:27

Gefeliciteerd allemaal!

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 22:59

Ik krijg net een mailtje dat ik maandag word verwacht bij mijn nieuwe begeleiding :D
Ben heel benieuwd, sowieso al heel blij dat ik iemand anders krijg *\o/* (of is dat heel gemeen om te zeggen..)
De vorm van begeleiding wordt ook anders; we zitten nu in een klas met meerdere mensen die 'vertrager' zijn (haat aan dat woord: mensen die langer dan 1 jaar over hun scriptie doen) en daarbij zitten dan 3 begeleiders. Je scriptie moet je bij een beoordelingscommissie inleveren, waar dit vorig jaar maar 1 beoordelaar was.
Op zich denk ik dat deze vorm voor mij wel werkt, elke maandag van 13.45-16.15 zitten, laptop mee, vragen kunnen stellen en aan de slag!

Hoop dat ik snel kan inleveren :))

Gefeliciteerd trouwens voor iedereen die geslaagd is, wat moet dat een heerlijk gevoel zijn!

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 07:21

Fijn Missy ik hoop dat je nu de juiste begeleiding krijgt. Succes

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 09:55

Dat is wel fijn Missy dat je nu andere begeleiding krijgt. Ennuh er zijn zoveel die er langer dan een jaar over doen. Ken er wel mensen die er 8 jaar over hebben gedaan..

Zal zo even een mailtje wagen aan school of ik het geld dat nog op mijn pas staat, of ik dat ook terug kan krijgen :)

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:56

Het heeft even geduurd en weer wat mail verkeer voordat al mijn EC's erin stonden. Waren vier vergeten en vervolgens wist de een van de andere niet wie deze moest verwerken. Eerst was er nog even twijfel of ik niet nog iets aanvullend moest aanleveren of een gesprek, gelukkig hoefde dat niet.
Afgelopen vrijdag heb ik de uitnodiging gekregen voor de diploma uitreiking die zal plaatsvinden op 15 oktober :)

Hoe gaat het met de rest die nog bezig is?

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 21:33

Dit topic ligt al weer even stil en ik heb ook al een tijd niet gereageerd.

Voor de zomervakantie heb ik uitstel gekregen, omdat mijn project uitliep. Tijdens de zomervakantie heb ik hard doorgewerkt en vorige week maandag heb ik mijn verslag ingeleverd.

Nu afwachten....
12 november moet ik mijn werk presenteren. Uiterlijk 4 werkdagen voor deze datum hoor ik of het een openbare sessie wordt of niet. Oftewel een voldoende of een twijfel.
Spannend!!!

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 22:29

Spannend. Succes!