Finish Up is bij ons dus de naam van dat Idioomboekje. Er staan 133 hoofdstukken à 30 woordjes is. Wij moeten de woorden vertalen, in de zin plaatsen en nog wat
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik snap er echt niks van want hij ging veeeeel beter maar nu sta ik dus een 3.8 gemiddeld en ik moet minstens een 5 staan. Heb nog 2 kansen om het op te halen dus ga nu maar bijles nemen
Meer mensen problemen met wiskunde? Ik doe wiskunde B trouwens..
AnnevM schreef:Oke mooi!
Ik zit een beetje met een probleem. Had een 2.3 voor m'n wiskunde, herkansing gedaan en nu heb ik dus een 2.8Ik snap er echt niks van want hij ging veeeeel beter maar nu sta ik dus een 3.8 gemiddeld en ik moet minstens een 5 staan. Heb nog 2 kansen om het op te halen dus ga nu maar bijles nemen
Meer mensen problemen met wiskunde? Ik doe wiskunde B trouwens..
Edit: En bedankt voor het compliment trouwens
xPabloBokt schreef:Ik heb echt even dikke paniek nu, ik heb geen idee hoe ik het nog moet gaan redden.
Ik heb morgen biologie en ik moet nog beginnen met leren, ik heb totaal geen structuur deze week, scheikunde ben ik mee bezig heb ik vrijdag maar ik heb doordat ik ziek was vorige week twee hele paragrafen gemist en dat haal ik dus echt niet meer. En dan heb ik ook nog Frans en Maatschappijleer en ik ga gewoon echt vette onvoldoendes halen.. ik weet gewoon niet meer wat ik nou wel of niet moet doen en ik wil echt letterlijk wel janken van ongemak. Ik sta zo onder druk en ik weet dat het allemaal niet meer gaat lukken, ik baal hier zo ontzettend van, en ik heb echt de neiging om al mijn schoolboeken door de kamer te smijten want ik heb er gewoon geen zin meer in..

maar ik heb dan ook geen scheikunde meer 
komt wel goed.
xPabloBokt schreef:Ik ga mezelf overal de schuld van geven als ik niks doe en dat voelt bij mij nog slechter dan dat ik meteen stop..
, het is echt niet jouw fout dat je het allemaal niet meer snapt. Iedereen ziet het wel eens niet meer zitten, alleen probeer ik het achter me te laten en gewoon verder te leven. That's life, komt wel goed. Pb is altijd open.
normaal maar 1 dus ik ik ga alleen maar achteruit
Ayla_4Ever schreef:Woow. Wij mogen per toets week 1 vak herkansen en dat vak mag maar 1 keer herkanst worden. Alleen in Toetsweek 1,2 en 3 mogen wij herkansen, in 4 niet... Dus ik heb Wiskunde en Economie al herkanst, nu mag ik die de komende toetsweek niet meer herkansen.
)