Specifiek als graficus, niet persé. Maar ik zou dat wel fijn vinden, om mijn vaardigheden als graficus te kunnen verder ontwikkelen

Ik sta sowieso open voor alle opties, zolang ik maar mezelf kan ontwikkelen. Mag ook iets in typografie (graag zelfs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pinootje schreef:Nu we toch over opleidingen praten; ik ben momenteel op zoek naar cursussen als graficus om te bijspijkeren. Mijn werkgever betaalt dit (tot bep. max bedrag) dus wil dan graag een goed cursus volgen. Heeft iemand een tip? Werd al op HKU en Rietveld geattendeerd, maar daar vind ik niet echt cursussen oid. Of ik moet echt scheel hebben gekeken
IsaCalixa, ik wil wel even kijken voor je.
Courses schreef:Ach jongens, dit moet ik wel even delen hoor
https://www.facebook.com/KLM/videos/10153233286710773/
Kiek dan
Courses schreef:Was wel lastig filmen met zo'n klein kind moet ik eerlijk bekennen, maar 't eind resultaat is wel echt heel cool geworden
Courses schreef:Ik heb die dag gefilmdEditen is door een externe partij gedaan, we hebben met het hele team hier dat filmpje gemaakt
Kiki1995 schreef:Zijn hier toevallig nog mensen die ervaring hebben met het gebruik van Parallax scolling? Ik wil het toepassen om een website te bouwen voor mijn eindopdracht voor stage, maar ik weet me even geen raad ermee omdat ik het echt nog nooit heb gebruikt!
Marit schreef:Juist wel toch, dat is toch dat wat je nu overal ziet bij een one page layout? Dat scrollen met content waarbij de achtergrond afbeelding blijft staan maar na een blok wisselt? Niet duidelijk uitgelegd
Marit schreef:Ik heb mijn portfolio inmiddels ook weer helemaal aangepast, mét parallax scrollenWat vinden jullie?