Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arabella2000 schreef:Ik ben begonnen met het kijken naar bedrijven die voor mij interessant zijn. Vandaag ben ik op een agrarische beurs en daar ben ik een beetje de stands af aan het gaan. Jammer genoeg liggen niet ve van de bedrijven bij mij in de buurt, maar ik kijk gewoon wat nog een beetje te doen is.
Winged schreef:arabella2000 schreef:Ik ben begonnen met het kijken naar bedrijven die voor mij interessant zijn. Vandaag ben ik op een agrarische beurs en daar ben ik een beetje de stands af aan het gaan. Jammer genoeg liggen niet ver van de bedrijven bij mij in de buurt, maar ik kijk gewoon wat nog een beetje te doen is.
LIV Venray?
Ik heb nog steeds werk, maar ik zag zo'n gave vacature voorbij komen... En gezien ik nu een uitzendbasiscontract heb mag ik helemaal mijn ogen open houden. Vandaag de opdracht maar gemaakt en zojuist verzonden. Wel spannend... Zou zo blij zijn als het wat word!
marjo_elise schreef:Spannend zeg al die leuke berichten hier! Zelf nog in de wacht modus!
Eilish kun je zelf niet die mensen van de vacature voor groepsbegeleidster bellen? Dan weet je zeker of je het bent of niet! Of zouden ze niet bellen als je niet door zou zijn?