eroslover: Zelf een zorgboerderij opzetten voor gehandicapten? Wij hebben de dieren en een mooie binnenruimte, jij een diploma: 1+1=??? Ben alleen bang dat we wat te ver uit elkaar wonen.
Haha leuk idee. Ik woon vlakbij Arnhem. Zoiets is wel een klus denk ik hoor.
vuurneon
Geplaatst: 08-01-13 21:12
Gewoon een hap uit Nederland halen
Ik vind het jammer dat mijn stage 1 februari stopt, hoop echt dat ik dan wel zicht heb op ergens een baan. Vooruitzicht op nietsdoen is niet echt knus.
Mag ik me hier (helaas ) ook melden? Heb te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd wegens bezuinigen... Dus ik ben weer druk op zoek..
Ik lees al een tijdje mee en zie de laatste tijd ook voorzichtig wat positieve berichten voorbij komen! Gefeliciteerd allen die een baan hebben gevonden! Hopen dat er snel meer volgen
ik heb vandaag 2 afwijzingen binnen gekregen. Maar toch over beide een goed gevoel Afwijzing 1 was bij een soort W&S, ze hadden kandidaten die beter aansloten en daardoor ging ik niet door. Wel vinden ze mijn CV interessant en nemen ze contact op met me wanneer er een passende vacature is Afwijzing 2 was bij een bedrijf zelf, helaas vonden ze me niet geschikt voor de functie waar ik op reageerde, maar wel voor een andere functie in het bedrijf. Daar zijn momenteel geen vacatures maar ze gaan mijn gegevens wel bewaren voor als er daar een vacature vrij komt
jups, dan morgen even de mail dat ik nog steeds interesse heb eruit en nog 2 brieven schrijven vandaag had ik echt even geen inspiratie
Miracle_
Geplaatst: 08-01-13 21:34
Bellatrix schreef:
Jij ook al?
Jep.. Jij ook wegbezuinigd??
Dankje vuurneon, jij ook al werkloos?
vuurneon
Geplaatst: 08-01-13 21:39
Werkloos ben ik niet; heb nog steeds mijn 0 uren contract bij de huishouding. Maar ja... daar is ook alles mee gezegd ene maand mag ik wel werken, andere maand letterlijk 0 uren. Loop nu wel 'stage' om werkervaring en connecties op te doen, tot 1 februari...
Ik heb ook nog steeds een baan maar mijn uren staan op de tocht. En ik wil een andere baan met normale werktijden en gewoon 40 uur. Nu werk ik 32 uur verdeeld over 5 dagen, in gebroken diensten.
Gelukkig was avond nr 2 al een stuk gezelliger en logischer . En was er nog een meisje dat er de ballen van snapte op haar eerste dag .
@ Alfi: Wil je niet zulke aanlokkelijke voorstellen doen? Zorgboerderij blijft hét plan!
Alfi2010
Geplaatst: 08-01-13 22:10
Sting: Wat houdt je tegen?
Ja, ik weet het antwoord... de afstand. Maar er moeten toch hier in de buurt ook mensen zijn die werk zoeken en aan een zorgboerderij denken en dit als de ultieme kans zien.....???
Afstand is geen probleem, ik wil overal wel heen. Enige wat me tegenhoudt is de omgeving; Randstad is nou niet écht mijn ding. Maar denk toch dat je een briefje krijgt binnenkort, who knows wat we kunnen doen samen .
Alfi2010
Geplaatst: 08-01-13 22:24
Sting: we zitten echt aan het randje van de Randstad hoor: het is een klein dorpje tussen Amsterdam en Broek in waterland. Na Broek in waterland houdt de wereld op volgens de echte stadsmensen, volgens ons begint hij dan pas. Echt landelijk gebied hier, onder de rook van Amsterdam. Is bijna niet voor te stellen, moet je echt een keer gezien hebben Dus als je een keer in de buurt moet zijn.... je bent van harte welkom.
Iemand die mn brief wil checken? Ben er nog niet 100% tevreden over en stuur hem morgen pas, maar misschien hebben jullie nog tips .
Astaloca
Geplaatst: 09-01-13 04:06
En hierr zijn we weer.. net sollicitatie de deur uit gedaan. Hele avond aan mijn CV gewerkt, aangepast.. en dingen gedaan. Veel netter in mijn ogen Ik ben benieuwd.. Hebben jullie eigenlijk wat kleur in jullie CV? Daar twijfelde ik zelf over.
Mri, nog steeds niet aan het werk dearne?
Jolliegirl, sjonge... sommige mensen.. snel vergeten dus. Hier had de grote gele M heel veel andere kandidaten.. daar kwam ik niet eens doorheen.
SplashIsLief
Geplaatst: 09-01-13 11:26
Ik heb heel veel kleur in mijn cv. Zie hieronder. (Ik heb een aantal inhoudelijke dingen verandert maar de kleur en stijl zijn hetzelfde)
gave CV! alleen valt het me op dat er voor je naam mr. staat, moet dat niet mvr. of mrs. zijn? ik weet dat het ook voor meester of iets dergelijk kan staan, maar het gaf mij de indruk dat het een foutje was en voor meneer stond.
Laatst bijgewerkt door veneri op 09-01-13 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Oei, ik vind hem persoonlijk wel erg heftig hoor. Ik geef zelf persoonlijk de voorkeur aan iets neutralers met name voor het soort functies waarop je zult solliciteren.
Neemt niet weg dat het er flitsend uit ziet en je zeker opvalt!
Zelf gemaakt?
SplashIsLief
Geplaatst: 09-01-13 11:34
Ja zelf gemaakt.
Ik heb er lang over getwijfeld, maar ik was helemaal klaar met mijn oude, saaie, neutrale cv. Dit past veel beter bij mij. Maar ik snap je gevoel erbij