Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:Pfft ik vraag me nu ook de hele tijd af waarom ik niet gewoon stop hoor. Die wiskunde ga ik toch niet halen, en doordat ik me daar zo druk om maak de rest ook nietAls ik nou gewoon voorbij die toetsen ben, dan kan ik tenminste lekker in mn eentje die scriptie gaan schijven en dan door. Kan niet wachten
xlisza schreef:Ben echt benieuwd naar de tentamens, hoop dat ik t gelijk haal, dan heb ik erna lekker 2 weekjes vrij:)
Puissance schreef:imd schreef:Pfft ik vraag me nu ook de hele tijd af waarom ik niet gewoon stop hoor. Die wiskunde ga ik toch niet halen, en doordat ik me daar zo druk om maak de rest ook nietAls ik nou gewoon voorbij die toetsen ben, dan kan ik tenminste lekker in mn eentje die scriptie gaan schijven en dan door. Kan niet wachten
Calculus?Schijnt erg "leuk" te zijn..
xlisza schreef:Ben echt benieuwd naar de tentamens, hoop dat ik t gelijk haal, dan heb ik erna lekker 2 weekjes vrij:)2 weken! Ik ben jaloers, wil ook herfstvakantie! Hoop dat je het gelijk haalt inderdaad.
Ik mag morgen mezelf bewijzen voor biochemie, wish me luck.
imd schreef:Puissance schreef:imd"
Pfft ik vraag me nu ook de hele tijd af waarom ik niet gewoon stop hoor. Die wiskunde ga ik toch niet halen, en doordat ik me daar zo druk om maak de rest ook nietAls ik nou gewoon voorbij die toetsen ben, dan kan ik tenminste lekker in mn eentje die scriptie gaan schijven en dan door. Kan niet wachten
Calculus?Schijnt erg "leuk" te zijn..
[quote="xlisza schreef:Ben echt benieuwd naar de tentamens, hoop dat ik t gelijk haal, dan heb ik erna lekker 2 weekjes vrij:)2 weken! Ik ben jaloers, wil ook herfstvakantie! Hoop dat je het gelijk haalt inderdaad.
Ik mag morgen mezelf bewijzen voor biochemie, wish me luck.