Z'n team is wel super chill trouwens, ik was op zoek naar een onvindbare toespraak en had hen gemaild om hulp. Ze konden helaas niet helpen maar ik kreeg wel lief advies enzo. Zal hem toesturen als hij af is, leuk

Jouw scriptie klinkt ook erg interessant
Geweldige studie. Wel heel breed, wat lastig is omdat ik àlles leuk vind (behalve economie). Dus het heeft even geduurd tot ik op dit onderwerp kwam.
Qua onderwijs vind ik de UvA echt heel fijn, maar al het bureaucratische gedoe (ik ben hier ook via een schakelprogramma gekomen, van het Hbo af) heeft me half tot waanzin gedreven
Dus nu kan ik hélemaal doen wat ik wou doen en kan ik er een awesome thesis van maken 
Heb nog gevraagd of ze het echt nodig vond dat ik mijn titel nog veranderde, omdat dat eigenlijk dus niet meer kan, maar heb nu nog steeds geen antwoord terug helaas. De titel die zij opperde vind ik eigenlijk ook niet eens zo mooi, en is volgens mij ook nog grammaticaal niet helemaal juist. Al was mijn titel ook niet alles, daar had ze wel gelijk in, maar vorige week vond ze 'm nog prima.
Het lukt me gewoon niet om er aan te gaan zitten. Ik heb een enorme aversie opgebouwd tegen het schrijven. Zo erg dat ik er destructief gedrag bij vertoon, gisteren had ik uitgetrokken om te gaan schrijven, ga ik eergisteravond toch maar de kroeg in (en goed ook). Hopelijk komt er vandaag wat van. Want ik moet echt even werken
Maar het blokkeert echt. Zo lastig, ik had dit vorig jaar met regelmaat (en dat heeft mij ook wel beperkt in mijn studie), maar ik was er juist dit jaar vanaf. Ook tijdens het schrijven geen last, maar nu. Goed, ik ga alles erbij pakken en het document openen. Aan het werk