Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lottie84 schreef:Is het voor sommige van jullie ook geen idee om bij de politie te gaan? Het betaald niet zo slecht, je word betaald opgeleid en je hebt doorgroeimogelijkheden.
Boompje1985 schreef:nou ik meld me ook maar ff aan hiero ben afgelopen dinsdag opgestapt na veel heisa ...had me er toch ff genoeg van maar dat ter zijde....waar ik nogal tegen aan loop is het aantal diploma's wat vereist is tegen woordig, en nee ik heb er geen....tot ik mijn lesbevoegdheid eindelijk heb over 2 jaar en kan dan eindelijk doen waar ik goed in ben, tot die tijd zit ik vast aan schoonmaak werk???? want de rest heb je allemaal minstens een MBO diploma hebben (wel de opleiding gedaan (paardenhouderij & horse and leisure niveau 3) maar door persoonlijke omstandigheden niet examen kunnen doen) en de hele tijd achter een telefoon/kassa/kantoor kan ik echt niet, stilzitten is niet aan mij besteed....dus weet iemand nog (leuk) werk waar je geen diploma voor nodig hebt???
Boompje1985 schreef:telefoon/kassa/kantoor kan ik echt niet, stilzitten is niet aan mij besteed....dus weet iemand nog (leuk) werk waar je geen diploma voor nodig hebt???
linnie050 schreef:Lottie84 schreef:Is het voor sommige van jullie ook geen idee om bij de politie te gaan? Het betaald niet zo slecht, je word betaald opgeleid en je hebt doorgroeimogelijkheden.
Ik wilde vroeger altijd politie te paard maar dan moet je eerst wel bij de politie.
Ik snap nooit zo goed ene jaar is er een tekort, jaar of meer verder moet er weer bezuinigd worden.
Dan moeten er weer mensen uit.
Heb je wel baan zekerheid?
Ik ben 1.60 ongeveer erg klein ik vind dat niks voor een agent als je zo klein bent haha.
justahorse schreef:Ben vanochtend op gesprek geweest bij PostNL en aangenomen.
Contract start per 1 mei voor gemiddeld 19,5 uur per week.
Op administratief gebied wil het niet lukken, vandaar dat ik nu bij de post heb gesolliciteerd.