Laf hoor Zo wii games online gezet, nu even kijken welke boeken weg kunnen
Phylos
Geplaatst: 31-01-12 12:34
He balen Mara dat je hem net niet gehaald hebt! Druk programma vandaag. Wow jij bent weer productief geweest margreet.
Het is inderdaad super koud! Heb vanmorgen gereden (binnenmanege) Maar moest daar wel stappend naar toe. Ben helemaal bevroren terug gekomen, nu weer wat ontdooid en kan ik weer naar buiten om de stallen te doen. Daarna lekker lunchen en wil ook nog hardlopen vanmiddag..
poedersuiker! Ik ga te laat komen in Deurne! Moet er om 2 uur zijn en dat red ik niet -_- hopelijk kan het examen ook iets later want als dat niet kan mag ik die 2 examens van gister ook opnieuw doen. poedersuiker
Ik zou even bellen met de organisatie! Vooraf zeggen dat je te laat komt geeft denk ik meer kans dat je er nog in mag, dan zonder het te laten weten te laat komen...
Trein had vertraging, we stonden op Zutphen en dat ding had te weinig lucht druk door de kou : s. Het stomme is dat die trein er altijd al een kwartier van te voren staat en ze pas toen we weg moesten het gingen oplossen. Het stomme is dat ik mijn mobiel ( ja net vandaag, ding is altijd mee) vergeten ben. Heb m'n iPod wel mee in deze wifi trein.
Kan je niet contact opnemen met een klasgenoot ofzo?
_Mara_
Geplaatst: 31-01-12 15:00
Dat is wel vervelend, maar jij kan er ook niks aan doen dat die treinen opeens weer raar gaan doen.
En leuk Phylos, schaatsen kopen, ik hoop dat ik dit weekend bij me ouders thuis ook kan schaatsen. Het weiland in het dorp is al ondergelopen en ik ga hopen dat het ook zo dicht genoeg gevroren is dat erop geschaatst kan worden.
Ik heb mijn hele lijstje afgewerkt en geloof ik niks vergeten. Nu even lekker lunchen en dan maar eens me kamer opruimen. Er is hier een bom ontploft namelijk.
YES heb mijn laatste tentamen ook gehaald! Een 7,1. Joepie weer geen herkansingen...Nu alleen nog cijfer van onderzoekspracticum afwachten, maar dat kan ook niet anders dan dat dat een voldoende is En ik heb net van mijn lieve papsie schaatsen gekregen! Van die fijne, die je ook altijd bij die ijsbanen kun huren. Het zijn zeg maar noren, maar wel met zo'n harde schoen zoals ijshockeyschaatsen. Nu maar hopen dat donderdag of vrijdag de ijsbaan open gaat. We gaan zaterdag naar Arnhem, hopelijk kunnen we daar ook ergens schaatsen
_Mara_
Geplaatst: 31-01-12 16:12
Wat een pechdag Naska!
En gefeliciteerd Phylos!
Ik heb me toch maar ook voor een cursus Modern Hip Hop Dance ingeschreven en Streetdance bij de Aclo. Wilde eigenlijk een balsport/competitiesport doen, maar nu ik previews kijk van de nieuwe Glee met Michael Jackson denk ik: waaaaaaaah ik wil ook weer dansen! Ik heb zo'n 10 jaar gedanst en mee gestopt toen ik naar Groningen kwam, hier wel gekeken bij dansscholen maar vond het weinig aan. Maar er zijn niet heel veel plaatsen en er hebben zich echt al het dubbele aantal mensen ingeschreven. Afwachten dan maar. Kamer is nu wel opgeruimt en ga denk een aflevering Teen mom kijken op bed ofzo, even lekker relax.
Oeh wat een pech Naska!! Snel vergeten deze dag dus voor jou....
Gefeliciteerd Phylos!
Hopen dat je dan mee mag doen met de cursus Mara!! Zou leuk zijn!!
Ik ben geslaagd met nieuwe schoenen Jeeuuhhh ben er helemaal blij mee! Waren niet super duur en zitten ook nog eens lekker!
Morgen weer op naar deventer, voor school en daarna weer door naar mijn kamer! Ik wil nog even niet aan donderdag denken... heb vroege dienst en ze zeggen dat de gevoelstemperatuur onder de -10 komt... en dan zit ik heel vrolijk om 6.15 uur op de fiets.... brrrr
Naskapower
Geplaatst: 31-01-12 20:05
Ik dacht echt dat ik ook met de intercity door kon vanaf 's hertogenbosch, maar ik had daar in de sprinter naar deurne moeten stappen . Heb nu wel een idee hoe ver Tilburg is (een vriend van me studeert er, en ik wilde daar nog een keer naar een feest van zijn vereniging)
Ik ben er weer. Was uiteindelijk om half 4 op NHB Deurne. Daar aangekomen was de coördinator van deze periode er nog wel, en iemand van Deurne zelf. Er waren alleen geen examinatoren meer. Gelukkig mag ik mijn examen morgen doen. Alleen zit ik dan weer 6 uur in de trein -_-
Morgen ga ik echt heel vroeg weg en ik ga m'n reis met de planner doen. Dacht echt dat ik het na 3 keer wel wist maar blijkbaar op zo'n examendag niet. Zucht.
GEFELICITEERD PHYLOS !!!, in Arnhem kan je btw in het openlucht museum schaatsen. Maar dat is aardig klein... oow idee, mischien kan je ook wel schaatsen op sonsbeek, dat is een groot park en dat zit recht tegenover Arnhem centraal ( hier sowieso wel http://arnhem.dichtbij.nl/berichten/201 ... em_geopend )
het voelt nu alsof mijn stoel net zo schommelt als de trein (nee dat doet ie niet)
Sonsbeek is inderdaad een goed idee. Mijn opa en oma wonen er dus we zijn aardig bekend. Bij hun in de buurt is ook een mooie sloot/vijver..en mijn oma heeft vast ook nog tips. Wil graag mijn schaatsen uitproberen
1234
Geplaatst: 31-01-12 20:24
Argh het is zooo koud! (vandaag was het hier minstens -4 graden Dus kan je nagaan hoe het in de plaatsen is waar het nog kouder is ) Vanmorgen mocht ik mee paardrijden door de wijk, en echt, mn voeten bevroren zowat (had mn rubberen jodphurs aangedaan) en ik had het zo koud Pas toen we een stuk gingen draven werd ik iets warmer! De wind is echt vreselijk. Vanmorgen waren ook alle lessen voor de gehandicapte kinderen afgelast door de kou, want het is echt gewoon veel te koud voor die kinderen als ze alleen maar stil in het zadel kunnen zitten. Als je nou nog ff kan draven oid, is het geen probleem, dan word je zo warm, maar met die stijve spieren van het (meestal) in de rolstoel zitten, wordt het er niet beter op Mjaah was dus lekker rustig ochtendje!
Morgen word k voor autorijles bij mij thuis toch opgehaald Heb om 10:00 autorijles en k word dan gewoon afgezet bij de manege daarna (11:45 ofzo). Mooie deal Had toch geen zin om nog tussen 8 en 10 te komen. Dan ist alleen mesten,poetsen en heeel misschien ff paardrijden. En ik gok zo, dat morgenochtend de lessen ook afgelast worden. Aangezien het dan nog kouder wordt! (en stiekem is even iets langer uitslapen ook niet verkeerd )
Logisch dat het afgelast word ja! Pfff het was hier ook de hele dag door zo'n beetje -5 brrrrr....
Morgen weer naar school en ik heb zooooo geeeen zin! Maarja moet maar!
Nu lekker douchen!
1234
Geplaatst: 31-01-12 20:59
haha ik heb serieus weer zin in school maandag Tis leuk om 3 weken ff wat anders te doen, maar hierna kan k ook alle mensjes van de 1e periode, die vorige periode stage hebben gedaan, zien xD K heb serieus mijn verhaal over waarom ik 3 weken vrijwilligerswerk ging doen en daarna daar weer weg ga, 200 keer moeten uitleggen aan allerlei mensen op die manege whahah Tis ook beetje vaag verhaal
Dobby91
Geplaatst: 31-01-12 22:59
Jullie gaan snel ook. Ik heb toch meer tentamens gehaald dan ik dacht gelukkig. 3 weken stage is ook wel kort natuurlijk, ga je nog weleens terug daarheen denk je?
1234
Geplaatst: 31-01-12 23:06
Voorlopig niet xD Maar als school weer eens zo stom is om ons een week ofzo vrij te geven ... Dan wel Mjaah voorlopig heb k na deze week gewoon weer school K merk zelf ook hoe snel 3 weken voorbij gaan. Ben blij dat ik de stage in april langer mag!
Mjaah ik ga nu slapen, ben helemaal gesloopt denk ook doordat er veel energie zat vandaag in het warm houden van mezelf xD
Naskapower
Geplaatst: 31-01-12 23:51
Ik ben niet moe zou wel handig zijn als ik nu ga slapen maar dan weet ik dat ik nog uren in m'n bed lig wakker te zijn dus dat heeft geen enkele zin -_-
Jaaa donderdag kan ik mee naar de Hollander, dat is een soort rommelzolder vol met paardenspullen en het kost zo goed als niks. Zitten dingen tussen die spiksplinternieuw zijn
Dobby91
Geplaatst: 01-02-12 00:01
Ik ken dat uren wakker liggen, maar ik moet mezelf zo wel gaan dwingen iig een poging te doen. 08.45 college..