Zo wii games online gezet, nu even kijken welke boeken weg kunnen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb zo'n 10 jaar gedanst en mee gestopt toen ik naar Groningen kwam, hier wel gekeken bij dansscholen maar vond het weinig aan. Maar er zijn niet heel veel plaatsen en er hebben zich echt al het dubbele aantal mensen ingeschreven. Afwachten dan maar. Kamer is nu wel opgeruimt en ga denk een aflevering Teen mom kijken op bed ofzo, even lekker relax.
Jeeuuhhh ben er helemaal blij mee! Waren niet super duur en zitten ook nog eens lekker!
. Heb nu wel een idee hoe ver Tilburg is (een vriend van me studeert er, en ik wilde daar nog een keer naar een feest van zijn vereniging)

Dus kan je nagaan hoe het in de plaatsen is waar het nog kouder is
)
Pas toen we een stuk gingen draven werd ik iets warmer!
Mjaah was dus lekker rustig ochtendje!
Heb om 10:00 autorijles en k word dan gewoon afgezet bij de manege daarna (11:45 ofzo). Mooie deal
Had toch geen zin om nog tussen 8 en 10 te komen. Dan ist alleen mesten,poetsen en heeel misschien ff paardrijden. En ik gok zo, dat morgenochtend de lessen ook afgelast worden. Aangezien het dan nog kouder wordt!
) 

whahah Tis ook beetje vaag verhaal

Dan wel 

zou wel handig zijn als ik nu ga slapen maar dan weet ik dat ik nog uren in m'n bed lig wakker te zijn dus dat heeft geen enkele zin -_-
Jaaa donderdag kan ik mee naar de Hollander, dat is een soort rommelzolder vol met paardenspullen en het kost zo goed als niks. Zitten dingen tussen die spiksplinternieuw zijn