Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
. Alleen dat computersysteem
. Hij dacht: de 1e werkdag zet ik haar naast mij neer en dan kent zij in 1 ochtend het hele programma (waar hij 6 maanden fulltime over heeft gedaan!). Ja, tuurlijk. Zit er nu 3 maanden (2 ochtenden in de week) maar begrijp nog lang niet alles.
kan hij mij beter in vaste dienst nemen met minimaal 1 ochtend erbij. Alleen hoor ik daar zo weinig over.... Vandaar dat ik rondkijk of er ergens nog een leuk baantje is voor max 12 uur p/w. Dat is helemaal zoeken naar een speld in een hooiberg. 
Ben gewoon een beetje aan het stuiteren.
JoT schreef:Patpen, heb je al eens met je baas besproken of je straks niet een ochtendje meer daar kan gaan werken. Zo te lezen heb je daar wel een argument voor, namelijk dat er teveel werk ligt voor twee ochtenden. En benadruk dan vooral ook hoe je het naar je zin hebt daar en hoe gemotiveerd je bent. Gewoon proberen en warm houden
. Nu begin ik het steeds meer door te krijgen en boek ik facturen sneller in. Baas heeft een gruwelijke hekel aan de bankafschriften en de kas en dat vind ik juist leuk. Dat ligt dus nu ook bij mij. Plus de urenregistratie van de jongens. Maar daar kom ik nauwelijks aan toe!