Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paan schreef:Ik heb de afgelopen tijd wel mee gelezen, maar niet veel gepost. Niet echt wat zinnigs te vertellen en druk met administratie, cursus, markten, paard en andere dingen.
Taffje, welke module heb je nu gedaan? Heb even snel op je site gespiekt. Zag op de eerste site al een paar taalfoutjes. Loop je site even goed door om dit te checken. Verder vind ik je foto's niet zo goed. Op de ene zitten stof vlekken. Nou weet ik zelf dat goede foto's altijd een moeilijk punt is, maar misschien heb je wel een andere die beter is qua duidelijkheid en kwaliteit.
Chonelly schreef:@Mootje, welkom, ik vraag mij af, hoe zit het als je 2 bedrijfjes hebt?
Met name om gebruik te kunnen maken van de ondernemersfaciliteiten van de belastingsdienst, kun je dan bijvoorbeeld de uren die je maakt voor beide bedrijven, mag je die bij elkaar optellen om tot de 1225 uur te komen?
MootjeK schreef:Chonelly schreef:Ben er ook nog niet achter of ik nou verplicht een zakelijke rekening moet hebben of niet. Bij de KVK waren ze daar een beetje vaag over..
Yucca schreef:Enne, laten we het vooral niet over bedrijfJES hebben, maar over je bedrijf! Als je het zelf al klein vind, dan vinden andere mensen dat ook!