Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Georgette

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 19:30

Het lijkt mij inderdaad dat je webbouwer zich hier ook niet prettig bij moet voelen, het is alleen jammer dat ie dat niet echt laat merken. Wat je zou qua functie willen hebben wat mijnwebwinkel niet bied? Daar ben ik wel benieuwd naar. Er zijn meer opties dan je denkt, en er worden echt hele gave sites mee gemaakt.
Tuurlijk is al die producten opnieuw plaatsen een behoorlijke klus, maarja, daar krijg je ook een hoop voor terug.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 19:55

Ik wil sowieso geen menu-lijst, het moeten echt menu knoppen worden bovenaan de pagina. Ik wil een fotogallerij ingebouwd hebben in de website, een verspringende banner op de homepage waar foto's en aanbiedingen op voorbij komen en het design moet gewoon naar wens zijn. Wat me vooral ook tegen staat bij Mijn Webwinkel is dat je er maandelijks voor moet betalen, ik heb liever dat ik eenmalig een bedrag betaal en dat de website dan ook echt van mij is!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:05

Crisis, wat een drukte!! Hou het bijna niet meer bij haha!!
Hebben jullie het ook zo druk met orders??

Ik vond het trouwens erg jammer dat ik minder klantcontact zou hebben nu ik geen fysieke
winkel meer heb, maar alleen een webwinkel. Niets blijkt echter minder waar, word nog overspoeld
met berichtjes op bokt en emailtjes met product vragen, complimenten en tips. Heerlijk!!

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:41

Net de laatste hand aan de site gelegd. Wat ons betreft kan het online. Wat een heerlijk gevoel. Er zullen vast nog wel wat zaken aangepast moeten worden, maar dat zullen kleine dingen zijn waar we gaande weg tegen aan lopen.

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:10

Oeh Paan, ik ben erg benieuwd! Ik ben zelf bezig ook met de opzet van mijn site.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:54

11AFotograaf schreef:
Maar heb je dan originele bestanden gekregen, of heeft je fotograaf ze allemaal voor je afgewerkt?? Ik snap je instelling namelijk wel!

Ze heeft ze heel mooi bewerkt zodat ze wel goed waren allemaal. Maar de bestandsgrootte was groot genoeg om er daarna van alles mee te doen :)

Ik heb daarna zelf alles bij Profotonet laten printen.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 08:42

Dat had ik verwacht. Dat wil ik zelf ook gaan aanbieden, hoewel ik een bepaald aantal foto's heb gekozen. Maar er is wel veel vraag naar een dvd met de foto'!s

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 12:07

Hier is ht dit weekend ook spitsuur. Komt mooi uit dat ik twee paarden niet kan rijden omdat Heleen geweest is. Heb er twee te masseren en de hengst moet springen. En nog wat administratie waar ik mee achter loop. Advertentie die aangeleverd moet worden maar die ik eigenlijk wil aanpassen aan de doelgroep. Rekeningen maken voor de massages. Ga dus weer eens even puzzelen.

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 12:26

Nuage zo doe ik het ook.
en zo heb bij me eigen trouwfoto's ook gedaan (gehad) allemaal op cd)
soms filteren fotografen juist leuke foto's eruit omdat naar hun zin dan niet goed is:)

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 13:18

Joyce, ik weet dat ik steeds op Mijnwebwinkel terugkom, maar dat komt eigenlijk door twee dingen:
- ik heb erg met je te doen, nogmaals, je had allang online kunnen zijn.
- Mijnwebwinkel heeft véél meer mogelijkheden dan je denkt. Mijn website is ermee gemaakt, maar is natuurlijk heel erg simpel. Maar kijk bijvoorbeeld eens naar http://www.yumekoshop.nl/ of http://www.roosjesbabyslofjes.nl/ Toch uitgebreide websites en professionele websites naar mijn mening.

Anyway, ik weet ook dat ik er misschien een beetje teveel over zeur, er zijn natuurlijk ook zat andere alternatieven, maar dit is degene waar ik ervaring mee heb ;)

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 14:32

Ik vond het ook superfijn dat ik naast het album ook een insteekfotoboek kon maken hierdoor met van iedere foto meerdere prints erin. Mijn familie mocht dan gewoon de foto's pakken die ze leuk vonden. En ze pakten juist de foto's die ik niet had verwacht :+ Daarnaast had ik voor alle ouders en opa en oma's een foto laten vergroten en kon ik die geven in een lijst. Vond het erg fijn om daar zelf dus "controle" over te hebben :j

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 15:00

nuage, zo hadden wij het ook, had aantal grote adrukken en lijsten (aantal al in lijst gedaan)
ook voor maakster van mij jurk had aantal foto's voor in der insteekmap (zodat ze dat kon laten zien)
(mijn jurk is zeer apart en in duitsland gemaakt dus vandaar) dus ze hadden keus zat.

gelukkig had ik fotografen waar ik normaal zelf mee op festival staat dus kreeg alles:) (heel veel foto's meer dan 3000) zelf me album samengesteld, later laten zien ze vonden erg mooi.. had ook glossy af laten werken en geen standaard lang maar vierkant, en wat losse foto's voor in mijn handgemaakte leren gastenboek met handgemaakte papier:)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 16:40

joyce2 schreef:
Ik wil sowieso geen menu-lijst, het moeten echt menu knoppen worden bovenaan de pagina. Ik wil een fotogallerij ingebouwd hebben in de website, een verspringende banner op de homepage waar foto's en aanbiedingen op voorbij komen en het design moet gewoon naar wens zijn. Wat me vooral ook tegen staat bij Mijn Webwinkel is dat je er maandelijks voor moet betalen, ik heb liever dat ik eenmalig een bedrag betaal en dat de website dan ook echt van mij is!

???
Ik heb mijn webwinkel gewoon gekocht voor nog geen 100 euro en daarna gewoon online gezet, ik moet helemaal niks apart maandelijk betalen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 18:30

Georgette schreef:
Joyce, ik weet dat ik steeds op Mijnwebwinkel terugkom, maar dat komt eigenlijk door twee dingen:
- ik heb erg met je te doen, nogmaals, je had allang online kunnen zijn.
- Mijnwebwinkel heeft véél meer mogelijkheden dan je denkt. Mijn website is ermee gemaakt, maar is natuurlijk heel erg simpel. Maar kijk bijvoorbeeld eens naar http://www.yumekoshop.nl/ of http://www.roosjesbabyslofjes.nl/ Toch uitgebreide websites en professionele websites naar mijn mening.

Anyway, ik weet ook dat ik er misschien een beetje teveel over zeur, er zijn natuurlijk ook zat andere alternatieven, maar dit is degene waar ik ervaring mee heb ;)

haha, maakt niet uit hoor, als ik ergens goede ervaringen mee zou hebben, zou ik daar ook heel duidelijk mijn mening over vertellen ;) Maar hoe werkt het ontwerpen bij Mijn Webwinkel? Kan ik bijv. ook een scrollbalk inbouwen, zodat je niet een kilometer omlaag hoeft te scrollen? Ik hou namelijk van overzichtelijkheid, dat je dingen praktisch in 1 oogopslag kan zien en de 2 sites die je hierboven als voorbeeld geeft vind ik beiden best onoverzichtelijk, omdat je zo'n eind naar beneden moet scrollen. Ik weet niet hoe anderen dat ervaren hoor, maar ik vind dat irritant!

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:03

Laatst bijgewerkt door Paan op 28-05-11 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:12

Gefeliciteerd! Eindelijk online!
ziet er fris uit! (ziet ook gelijk typfouten.... oeps :o misschien moet je hem nog even kritisch doorlopen?)
je link doet het niet maar via je onderschrift gaat het wel goed

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:39

Cissy, bedankt. In mijn enthousiastme vergeten om achter de link nl te typen. Haha.
Typefouten ga ik zeker even nakijken.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 20:33

Gefeliciteerd! Echt top dat het allemaal zo snel is gegaan!

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:32

Gefeliciteerd Paan, de site ziet er mooi uit, en -heel belangrijk vind ik- laadt erg snel. Ik haak altijd gelijk af als het lang duurt voor een site laadt, en met veel foto's is dat vaak zo. Kan me voorstellen dat je helemaal bij bent! :)

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:54

Paan schreef:
Onze nieuwe site is online: http://www.thebrickhouse.nl *\o/* *\o/* *\o/*

Hij is heel erg mooi. Ik ben helemaal verliefd op de armband pagina 4 bovenaan. Je hebt hem ook in de header gebruikt.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 22:35

Zo, ik heb maar weer een mail naar mijn webbouwer gestuurd! Hij moet nu kiezen: Of een deadline stellen op kort termijn waarop echt alles af is, of er zelf voor kiezen om te stoppen en dan stap ik over naar een andere partij. Ik ben heel benieuwd wat hij gaat kiezen!

Net even met een kennis zitten praten die hier op bezoek is bij mijn vriend, hij zit in de design wereld en met hem heb ik nog eens doorgesproken wat ik nou precies met de webshop wil. Blijkbaar heb ik toch al goed voorwerk gedaan en heb ik heel duidelijk voor ogen wat ik precies wil, dus ik kan zo met mijn plannen/ideeen naar een webdesigner stappen! Ik vond het wel lekker om weer eens even echt te praten over mijn doel, waardoor ik weer enthousiast ben geworden en nu gewoon echt spijkers met koppen wil gaan slaan! Het moet over zijn met dat gekloot, het is tijd voor actie!

Valeria

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 08:41

Goedemorgen Iedereen!

We hebben nu sinds een week de Cocktails op de kaart, hiermee willen we graag een wekelijkse cocktailnight doen. hebben jullie hierbij ook ideeen voor een poster en muziek e.d?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 10:10

ooehw, cocktails, lekker! haha

Bij cocktails denk ik zelf aan 2 dingen:
- Tropisch bounty eiland, zomerse sfeer, lekkere salsa muziek
- Of een chique lounge-achtig gebeuren, hip, modern, met relaxte eigentijdse muziek

Maar waar denk jij zelf aan, als je aan cocktails denkt?

Valeria

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 10:20

zelf dacht ik aan chille muziek, vuurkorfje op terras en verder niet zoveel eigenlijks vandaar dat ik het hier ook vraag! maar bedankt voor de tips!

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:56

Joyce, heb je al wat van je webbouwer gehoord? Zo niet, dan start je vanaf vandaag met plan B? Ik ben erg benieuwd.

Wij hebben echt leuke reacties gehad op onze nieuw site. Ben er zo blij mee. Omdat het sneller ging dan wij verwacht hadden, had ik de flyers nog niet besteld. Dus dat nog maar even vlug gedaan. Dan kunnen we ook weer reclame maken e.d.

Ik denk dat onze ondernemers-meeting niet door gaat. Misschien moeten we gewoon een andere datum prikken voor een gezellige middag.