AnoukvW schreef:Thank god dat bij mij op school ik nog de oude WisB1 mag doen
Pff idd..
Nja scheelt dat voor elke studie die ik nu zou willen doen, ik anders toch B1,2 nodig zou hebben..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nueve schreef:AnoukvW schreef:Thank god dat bij mij op school ik nog de oude WisB1 mag doen
Pff idd..
Nja scheelt dat voor elke studie die ik nu zou willen doen, ik anders toch B1,2 nodig zou hebben..
NieneWiep schreef:Ik heb helemaal niks in mijn rekenmachine, weet niet wat ik er in zou moeten zetten.
Iemand een idee?Doe wiskunde C.
astriidj schreef:Nu we over de helft zijn kan ik beter maar alvast beginnen met een openingspost te maken
Als iedereen me even naam, leeftijd, profiel en wat je volgend jaar gaat doen, wil pb'en. Oh en nog een foto asjeblieft
astriidj schreef:Nu we over de helft zijn kan ik beter maar alvast beginnen met een openingspost te maken
Als iedereen me even naam, leeftijd, profiel en wat je volgend jaar gaat doen, wil pb'en. Oh en nog een foto asjeblieft
AnoukvW schreef:Zou der alleen dingen in zetten die je met oefenen tegen komt en waar je van weet dat het echt regels zijn die veel voorkomen, maar je anders niet uit je hoofd weet...
Wat krijg je eigenlijk met wisC?
Nueve schreef:astriidj schreef:Nu we over de helft zijn kan ik beter maar alvast beginnen met een openingspost te maken
http://www.tessa-7.hyves.nl - Tessa - 17 jaar - N&T en N&G - Technische Geneeskunde