Serena, mijn pony, is in principe pas beleerd voor de kar. Toen werd ze op een gegeven moment angstig en ging ze er iedere keer vandoor, ik dacht vanwege de bomen die niet lekker zaten, waardoor ze zich opgesloten voelde. Dus, hele kar ombouwen en vandaag weer proberen. Drie stappen gezet (gelukkig zat ik er nog niet op) en toen ging ze weer. We hadden er nog een longeerlijn aan dus daar zijn we met twee man aan gaan hangen, kort gehouden, om haar stil te kunnen zetten en uit te spannen. Echter viel ze met kar en al om en lag ze te spratelen op de grond. Ze heeft een klein wondje overgehouden aan het trappen tegen de zweng. Gelukkig hadden we de kar los voor ze op stond, had niet willen weten wat er anders was gebeurd
Gelukkig is ze niet heel erg gewond geraakt, maar wel echt supervervelend! Myrthe, ik sta op Stal Balemans. Of bedoel je het anders? Wow! Supergoed Femke!
Hoi! Ik lees ook nog steeds mee, hoewel ik niet heel actief post. Dat komt oa door tijdgebrek en dat het ff niet zo lekker gaat. Dat jullie dat even weten
MyHu
Geplaatst: 08-11-15 22:10
Nee ik bedoelde wel zo, maar ik vroeg me af of ie aan huis stond, op pensionstal of echt manege, maar je vatte hem wel goed hoor
Lian, als je even iemand nodig hebt om wat van je af te schrijven, dan mag je me altijd een pb sturen hoor.
lobkew
Geplaatst: 08-11-15 22:21
Oooh bah bah Gebrich wat naar, dat is echt hel. Als mede-menner kan ik mij echt voorstellen wat voor stress je moet hebben gehad. Echt naar joh. Zat je zelf niet op de wagen? Gelukkig heeft ze er lichamelijk niet veel aan over gehouden. Maar vergeten zal ze het niet vrees ik voor je.
Wat vervelend Gerbrich! Gelukkig is het goed afgelopen!
Mooie cijfers, Femke
Zijn hier meer mensen die het gevoel hebben dat ze teveel vakken hebben gekozen? Ik heb namelijk twee vakken in de vrije ruimte, extra Engels en een module globalisering... Vaak zijn mijn klasgenoten na het 5e uur al klaar en dan zit ik tot het 7e .
Ik heb geen extra extra vakken behalve IB em dat is maar 2 uur meer ofzo. Dus ik heb daar geen last van. Zou ook niet weten welke vakken ik er bij had kunnen nemen. De mensen die bij ons veel extra vakken hebben hebben er na deze toetsweek vaak al 1 laten vallen haha.....
Dat heb ik ook! Deze week is mijn rooster aangepast. 2 keer tot het 6e, rest later en 3 tussenuren. Wat een verbetering t.o.v. vorige rooster. 6 tussenuren en zelfs een keer tot half 5! En dan vet veel anderem maar piepen dat ze 1! Tussenuurtje hebben. Of nu maar 1 dag het 5e uit zijn... dat verbaast me toch, dat ik (en mijn mede NT/NG'ers met 2 keuzevakken) zo laat uit ben terwijl mensen met em/cm en 2 keuzevakken geweldige roosters hebben (uitzonderingen daargelaten)
Zelf denk ik eraan economie te laten vallen. Kost veel tijd en is niet mijn ding
Vervelend Gerbrich! Maar ik had het toch echt laten oplossen door een proffesional, de kans dat je haar nu nog goed voor de kar krijgt is minimaal.
Erin, niet echt eigenlijk haha. Maar daar waar zijn laatste 2 uur vrij zijn ben ik dan ook eerste twee uur vrij.
Lobke, dat is wel echt heel erg. Beetje op tijd beginnen en moet goed lukken!
Femke, maar één keer tot half 5? Wat een luxe. Ik ben 4x per week pas om 5 uur thuis. Gelukkig wel maar 2 tussenuren, dat vind ik niet zo erg omdat ze gewoon achter elkaar zijn en ik dan wel met leuke mensen zit.
Femke, meestal maak ik van 17:30 - 18:15 wat huiswerk. Dan begin ik na het eten rond 19:15/30 en ik maak al zoveel mogelijk héél veel in het weekend. Kost wel veel tijd in het weekend, mja. Ik wil ook gewoon rust hebben tussendoor bij school dus daarom stop ik ook vaak al om half 9/9 uur. Heel lang heb ik dus niet de tijd, maar gelukkig nauwelijks (onverwachte) toetsen.
Sylvia_S
Geplaatst: 09-11-15 19:00
Mijn toetsweek is vanaf vandaag helemaal voorbij
Wat hebben jullie op school lange dagen vergeleken met mijn school Bij ons is het laatste, 9e, om 15:35, dat heb ik meestal 2-3x per week. Maar de economieprofielen hebben al helemaal geluk, die hebben soms geen een dag tot 9e
Kimmie25501
Geplaatst: 09-11-15 19:11
Erin, zit jij langer dan 17.00? Ik wist niet eens dat dat mocht! Snap ik Dees. Ik heb ook maar twee tussenuren. Superfijn Sylvia!
Luistert er hier trouwens iemand naar de Q top 1000? Ik heb net het sinterklaasjournaal gekeken
ik heb het ook heel erg druk dus reageer niet veel gelukkig net een nieuw rooster die veel beter is dan de oude alleen door een fout met de andere vwo klas nu een uur later op maandag omdat zij dan een ander vak hadden
wat hebben sommige van jullie lange dagen! bij ons is het 8e, 16:15, het laatste.
wat vervelend Gerbrich gelukkig heeft ze er lichamelijk niet veel aan overgehouden!