afstuderen in 2016, wie nog meer ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Re: afstuderen in 2016, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:39

Succes Esther! Wij moeten een 'academische' presentatie houden van 10 minuten en dan gaan begeleiders kritische vragen stellen. Wat ze dan gaan vragen hangt vooral af van de zwakke punten van je onderzoek hier.
Klinkt apart RoyceMak. Je hebt de presentatie daarvoor al ingeleverd? Sterkte met wachten, naar dat het nog zo lang duurt lijkt me!

Ik heb gister dan toch eindelijk de definitieve versie ingeleverd. Nu is het in grote spanning afwachten of ik de go krijg voor m'n presentatie/verdediging (wat heel goed niet het geval kan zijn :\ ) die gepland staat voor volgende week dinsdag, en ondertussen nog even leren voor m'n laatste tentamen. Lekkere timing zo :=

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:23

Even een egotisch berichtje:
Ik heb op mijn verdediging een 7.8 gekregen en heb gemiddeld op mijn scriptie een 6.5!

Nu nog 2 vakken terug krijgen en dan ben ik klaar Y)(^)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:40

Wauw! Netjes suus!

Ik dacht dat ik mijn go/nogo liever niet vóór m'n laatste tentamen wilde weten, maar ik kan echt niet wachten tot ik mail krijg. Wil weten waar ik aan toe ben maar dat kan zo nog een dag duren -O-

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 13:13

Lekker bezig hier allemaal! Bij mij op stage is er vacature vrij gekomen op de inkoop afdeling. Ik moet helaas sowieso wel het sollicitatieproces in,maar ik heb wel wat voordelen aan mijn kant. Dus wie weet zit er wat in! Nooit gedacht dat het misschien zo zou kunnen lopen!

Zou gaan om het team die de inkopen van mijn afdeling nu regelt. Dus mag ik met ze gaan mogen samenwerken enzo alshet zover komt haha

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 15:09

Hier ook even een ego-postje:

Ik heb net ook mijn verdediging gehad. Gemiddeld de boel afgesloten met een 7, ze vond het onderzoek wat vlak en had meer van mij verwacht. Maar gezien ik niets meer open had staan, ben ik nu gewoon nominaal afgestudeerd!! *\o/*

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 15:37

Super DideH! Wel jammer van het commentaar, maar nominaal én met een 7 is hartstikke goed!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 15:49

7 lijkt me hartstikke top, zou ik voor tekenen hoor! Ben je er zelf tevreden mee? Gefeliciteerd!!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 16:05

DideH schreef:
Hier ook even een ego-postje:

Ik heb net ook mijn verdediging gehad. Gemiddeld de boel afgesloten met een 7, ze vond het onderzoek wat vlak en had meer van mij verwacht. Maar gezien ik niets meer open had staan, ben ik nu gewoon nominaal afgestudeerd!! *\o/*

Gefeliciteerd!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 16:37

Had er zelf ook eigenlijk iets meer van verwacht omdat het echt een supermoeilijk en uniek onderzoek was en ik ook heel wat 8en op mijn lijst heb staan. Maar goed, van het kleine groepje uit onze klas dat is begonnen met afstuderen, gaat de helft het waarschijnlijk ook niet eens halen om met de reguliere uitreiking mee te doen, dus ik mag niet klagen! :D

Het besef dat ik nu klaar ben met de opleiding moet nog een beetje komen volgens mij :=
Morgen lekker dagje sauna en donderdag met vriendinnen van de opleiding dagje dierentuin (eentje is bij dierentuin aan het afstuderen/donderdag verdediging, dus we mogen met korting naar binnen daar 8-) ) en daarna lekker uit eten en dan zondag op vakantie, dus die feeststemming komt vanzelf wel ;)
Vanavond lekker uit eten!

Gefeliciteerd Suus!

Hopelijk staan we straks allemaal met ons papiertje omhoog en kunnen we met zn allen juichen! *\o/* Ik duim nog even met jullie mee!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 16:46

Ah klinkt goed Dide, geniet ervan!! En ik snap dat het cijfer dan wel iets jammer is, maar wat je zegt, het afronden an sich is al een super prestatie, en dat dan met een 7 mag je met recht super trots op zijn.

Ik ben bang dat m'n go/nogo of cijfer (weet niet eens wat ik in eerste instantie krijg eigenlijk := ) vandaag niet meer gaat komen.. Was ook wel wat veel gevraagd, maar mijn ene begeleider is altijd heel snel dus had het stiekem wel gehoopt :=

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 17:00

Ik duim met je mee dat je snel iets hoort! Wanneer hoor je uiterlijk iets?

Het was vandaag sowieso een beetje een gekke dag. In plaats van dat ik super zenuwachtig was voor verdediging was ik vooral een beetje down omdat ik mn beste vriendjes die nu dus in Thailand zitten vooral heel erg miste #) Kreeg wel super lieve appjes van ze, maar is toch niet helemaal hetzelfde als dat ze hier zijn en het meevieren. Hebben al wel plannen gemaakt voor als ze in augustus weer hier zijn :j

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 17:41

Van mijn klas ben ik waarschijnlijk de enige die afstudeert voor de uitreiking.. Dus dat is ook niet veel :')

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 18:18

Oww dat lijkt me inderdaad erg balen Dide, dat wil je zo graag samen met hun vieren natuurlijk! Ik krijg sowieso voor aanstaande dinsdag iets te horen want dan staat de preliminary datum voor de verdediging. Dus ik denk dat ik morgen of overmorgen wel wat hoor.. Maar ben best wel bang dat het niet goed genoeg is :=
Haha Suus, ook knap. Zowel van jou dat je 't wel gered hebt, als van de rest dat het ze allemaal niet gelukt is :=

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 22:44

We duimen gewoon met je mee dat het toch allemaal meevalt +:)+

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 11:42

Gisteren eindelijk feedback gehad van de 2e lezer.
Mijn stuk was goed doordacht en goed ingebed in de theorie.

Moet alleen nog wel wat aan de verantwoording in mijn methodiek doen en dan is het ook klaar.

Heb vrijdag mijn verdediging :D

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 11:42

@Channy, fijne feedback! Nog even de laatste loodjes :)
@Dide, super gefeliciteerd!!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 12:41

Dankje Dide, da's lief!
Wat fijn Channy, succes met de laatste aanpassingen!

Ik heb straks m'n laatste tentamen, ook nog geen uitgemaakte zaak dus ik ben benieuwd :D

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 22:53

Fijne feedback channy! Nog heel eventjes en dan ben je klaar *\o/*

Hoe is je tentamen gegaan imd?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 11:02

Tentamen ging zoals gewoonlijk, ik heb echt geen flauw idee wat het wordt..

Maar: ik mag verdedigennnnn *\o/* *\o/* *\o/*
Ik ben echt zo enorm blij, dat is iig een master binnen want daarvan heb ik alle tentamens al. Voor de andere master moet ik dus dat laatste tt nog, maar daar heb ik evt nog een kans voor en hij is niet heel moeilijk, je moet allen even leren.

Dank voor het duimen Dide!! :D

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 11:28

Lekker imd! :D Top!

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 14:28

Even een egopost:

Gister presentatie en verdediging gehad en geslaagd!!! *\o/* *\o/* *\o/*
Verdedigingscijfer viel me wel iets tegen :o Maar al met al gemiddeld wel een 7!

7 juli diplomauitreiking! :list: -:)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 14:30

Flux schreef:
Even een egopost:

Verdedigingscijfer viel me wel iets tegen :o Maar al met al gemiddeld wel een 7!

Gefeliciteerd!

HvA toevallig? :P

Heb net al het feedback verwerkt. Zit wel ruim over de max. aantal woorden heen := daar werd tijdens het concept niets over gezegt. dus hoop dat het oke is..

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 14:46

Bedankt!

Haha, nee VHL :P Diplomering valt voor meerdere scholen op 7 juli las ik al :P

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 15:02

Flux schreef:
Bedankt!

Haha, nee VHL :P Diplomering valt voor meerdere scholen op 7 juli las ik al :P

Vandaar :P

Ben nu bezig met Prezi maken, maar ik ben zo zenuwachtig.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 17:19

Flux schreef:
Even een egopost:

Gefeliciteerd! *\o/* *\o/* Ik zag het al voorbij komen :D

Thanks Cchanny! Je prezi is voor je verdediging? Daar moet ik nu ook mee bezig, maar ik stel het nog even uit..