Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Was echt een piepwijf maarja daar kan je natuurlijk niks aan doen, m'n lesgever was het er ook totaal niet mee eens en heeft dat ook laten merken. Hopelijk snel nog een keer op, nu genieten van m'n bday
Heb je een leuke dag gehad? Nee wat balen dat je gezakt ben! Waarop ban je gezakt? Wel fijn dat je lesgever het er ook niet mee eens was, maar wat jammer zeg!
Blue_Berry schreef:SuzanH schreef:Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar weet iemand die Biologie heeft hoe het zit met specifieke afweer, T/B lymfocyten en de T helper ect?
Vraag maar raak, vind het heel intressant en weet er ook best veel vanaf. Vragen is denk ik het makkelijkst via pb
dreamheart schreef:Wat wil je precies weten dan?
.
.
.
Wat een afzetterij zeg, stom dat je tussentijdse toets niet meer telt 
Maar ik ben er nu gelukkig vanaf. Nog maar 1 presentatie te gaan.
SuzanH schreef:Oh top!
Ik snap niet zo goed hoe het nu precies zit. Je hebt dus specifieke afweer en die zijn gescheiden in T-Lymfocyten en B-Lymfocyten. Maar wat is nu precies het verschil tussen deze twee en is een T Helper het zelfde als een T Lymfocyt?
als je je mail adres even stuurt in een pb kan ik het je vanmiddag sturen! Zal dan ook je vragen even uitleggen
Blue_Berry schreef:SuzanH schreef:Oh top!
Ik snap niet zo goed hoe het nu precies zit. Je hebt dus specifieke afweer en die zijn gescheiden in T-Lymfocyten en B-Lymfocyten. Maar wat is nu precies het verschil tussen deze twee en is een T Helper het zelfde als een T Lymfocyt?
Ik heb thuis aantekeningen liggen, inclusief tekeningen vond het zelf heel overzichtelijkals je je mail adres even stuurt in een pb kan ik het je vanmiddag sturen! Zal dan ook je vragen even uitleggen

Ik wil zo graag slagen, en anders naar de vavo maar een jaar opnieuw of naar het mbo wil ik echt echt niet. Elk jaar is het me gelukt, dus ik blijf die hoop houden. Baal zo erg

De rest van de tentamens gingen ook wel goed. Nu nog één tentamen en twee mondelingen te gaan!