Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

schiet allemaal niet echt op zo.

InekeN schreef:Hé MBO'ers. Ik heb een vraagje aan jullie. Wij hebben vaak wat stagiaires, leuke meiden, maar ze klagen allemaal over hetzelfde: hun klassen zijn superdruk, vaak geen spullen bij zich, en ze vinden een flink aantal klasgenoten aso. (De meiden doen MBO2 trouwens).
Wat zijn jullie ervaringen, hoe is het bij jullie op school geregeld qua spullen niet bij je?
InekeN schreef:Hé MBO'ers. Ik heb een vraagje aan jullie. Wij hebben vaak wat stagiaires, leuke meiden, maar ze klagen allemaal over hetzelfde: hun klassen zijn superdruk, vaak geen spullen bij zich, en ze vinden een flink aantal klasgenoten aso. (De meiden doen MBO2 trouwens).
Wat zijn jullie ervaringen, hoe is het bij jullie op school geregeld qua spullen niet bij je?
InekeN schreef:Soms mag je dus gewoon blijven, soms mag je de les niet in dus begrijp ik. Verschilt kennelijk per school? En met kopieeren wordt bedoeld dat je ter plekke kopietjes van het boek gaat maken?

(Lezen en luisteren) Bij mij zijn die toetsen echt vaag van Nederlands. Meliaforever schreef:Nou moet nog 2 cijfers terug krijgen. Over het algemeen goede cijfers alleen voor Nederlands een 3.6(Lezen en luisteren) Bij mij zijn die toetsen echt vaag van Nederlands.

) en wordt de volgende toets van rekenen heel makkelijk (procenten, verhoudingen en kansberekeningen). En ik kan deze toets nog herkansen, dus niks aan de hand.
nardxash schreef:Ik word waarschijnlijk in een andere klas geplaatst

) Verder al 6 10en, 3x 9.8, 9.5... Vind het wel saai, het is gewoon herhaling van de middelbare en op veel nog een niveau lager. Er is helemaal geen uitdaging. Ik mag tijdens Engels nog aan leren hoe ik dagen schrijf. Ik baal stiekem wel dat ik noet naar de havo ben gegaan. noorhermans1 schreef:nardxash schreef:Ik word waarschijnlijk in een andere klas geplaatst
Owh, waarom?
Ik verveel me wel in de klas hoor.
Laagste punt is een 6 voor een dictee ( leuk, met een groepje dyslecten die altijd alles met spellingscontrole doen.) Verder al 6 10en, 3x 9.8, 9.5... Vind het wel saai, het is gewoon herhaling van de middelbare en op veel nog een niveau lager. Er is helemaal geen uitdaging. Ik mag tijdens Engels nog aan leren hoe ik dagen schrijf. Ik baal stiekem wel dat ik noet naar de havo ben gegaan.