Welkom Dandy! Ik zit een 4V, dus we zullen allebei een beetje hetzelfde doormaken denk ik zo.
Wat ik voor mezelf doe is het volgende: Elke middag na school al zo veel mogelijk doen, tot het eten. Wij eten meestal rond 18:15. Daarna misschien nog tot maximaal 8 uur als het moet, dan nog anderhalf uur relaxen, loopt soms uit tot wat later maar voor mij niet erg gezien ik vaak eerste (twee) uur vrij heb. Dan heb ik dus 's avonds, als ik toch al moe ben, lekker de tijd om te relaxen.
Oh ja, en in het weekend alvast alles doen wat je voor die week hebt opgekregen! Doordeweeks heb je daardoor veel minder te doen. Britt, fijn dat het leren zo goed ging! Heb je hem al gehad/wanneer heb je hem? (Zo ja, ging het goed?)
Carpediem, ik wilde S3 beginnen. Maar merkte dat ik daar 1 en 3 al van miste, dus dat eerst even afwachten.
Heb dus S5E22 (final episode) gekeken van TVD. Ga ik misschien vandaag weer verder. 
SG, ik zou doorzetten! Een goed gevoel over de begeleiding zal een boel helpen. Misschien nog een gesprek voeren met je begeleider?
Vervelend Britt van je reis!
Succes iedereen met het huiswerk!
Pfffff, wat betreft sporten en paarden zit ik er wel echt een beetje doorheen hoor. Heb er gewoon écht geen zin in, weer helpt ook niet mee, en 's avonds voel ik me weer klote. Nu regent het weer, maar ik wil wel straks echt even gaan hardlopen...
heb nu een crosstrainer waar ik een paar keer per week op probeer te gaan staan...
Ik zou dan te vaak dingen vergeten denk ik. 
Als ik dat ook doe op het tentamen, vind ik het prima. Oke een hoger cijfer is leuker, maar alles wat afgerond een 6 is, is prima.