Ook moet ik erg wennen aan dat je zoveel zelf moet regelen en moet uitzoeken, maar we gaan er nog vol voor hoor
Ben benieuwd wat jullie ervaringen tot nu toe zijn op het HBO ? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ook moet ik erg wennen aan dat je zoveel zelf moet regelen en moet uitzoeken, maar we gaan er nog vol voor hoor
Ben benieuwd wat jullie ervaringen tot nu toe zijn op het HBO ?
Uiteindelijk moet alles zich wijzen en de chaos minder en overzichtelijk worden, daar ga ik dan maar van uit 

) Alleen naar 3 kwartier alweer geen concentratie meer. En m'n hoofd voelt weer helemaal leeg.
Ik kan niet wachten tot dat ik naar die meneer toe kan die mij gaat helpen om weer en beetje een goede energie planning te maken. En hopen dat ik daarmee mijn school een beetje vol kan houden. Heb volgende week twee tentamens. Maar leren daarvoor is zo lastig als de letter voor je ogen heen dansen omdat je hoofd zo dof is
Dus er zit wel een beetje ontspanning in maar misschien op verkeerde momenten. Daarom moet ik misschien mijn maandag avond schrappen (als ik financieel rond kan komen).