Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BaileyMix schreef:Ik deed Social Work, het was echt niet mijn ding. Ga wel in september weer een nieuwe studie starten dus dat vooruitzicht heb ik tenminste.
Sheran, dat heb ik ook. Je word er zo lamlendig van! Ik vind het verschrikkelijk, ik wil NU iets doen! Beetje schoonmaken dan maar, bokken, vacatures zoeken, rondje stad... Maar het is niks zo.
Dankjewel fargo. Ik heb inderdaad met cv al rondje door de stad gedaan, maar de meesten waren voorzien of voor echt heel weinig uur. En bij één winkel ben ik zelfs afgewezen omdat ze geen blanke medewerkers zochten... Heel zuur. Kun je meer vertellen over dat Indeed?
Anneert schreef:Ja, dat geloof ik Sheran! Heb daar ook wel last van hoor, ook al heb ik genoeg te doen..
Ik heb het meer in het gevoel dat ik faal en dat ik voor niets gestudeerd heb.
Ik heb trouwens nog nooit ergens gezien dat ze een jaar vragen bij vrijwilligerswerk, je zou zeggen dat er in Amsterdam toch wel meer te vinden is, of zit ik er helemaal naast?
Dimple schreef:![]()
![]()
Wieldop............![]()
Echt??? Amsterdam?
Vond jij het niet uiterst dom?![]()
Kan gewoon van iedereen zien wie er gesolliciteerd heeft![]()
Duik maar weer even in de vacatures.
BaileyMix schreef:Dag dames,
Mag ik me hier ook melden? Ik pas misschien niet helemaal in het profiel van de rest van de posters hier, maar moet ook echt gewoon even stoom afblazen.
Ik ben in 2014 gestopt met mijn studie, en het plan was full-time te gaan werken. Dat heb ik iets van twee weken volgehouden in de fundraising, toen werd duidelijk dat gladde verkooppraatjes full-time voor mij niet werkt en ben ik op zoek gegaan naar iets anders. En tot op heden nog niet gevonden.
Probleem is dat ik 17 ben, en dus geen drol verdien. Ik moet dus echt een 40-urige werkweek maken om mijn huur etc. te kunnen bekostigen. Alle baantjes waarvoor ik in aanmerking kom zijn max. 12 uur.
Inmiddels al 2358 gesprekken, brieven en telefoontjes achter de rug en nog steeds geen werk. Ik heb niet genoeg ervaring, ben te jong, heb geen significante diploma's... Het lukt niet!!
Net na de zoveelste afwijzing en het feit dat de huur volgende maand niet betaald kan worden zit ik echt even met de handen in het haar... Jullie nog ideeën allicht?
Sheran schreef:Ik had gewoon altijd een erg druk leven met 2 studies en een baan en nog veel avondactiviteiten... voor de activiteiten heb ik geen geld meer, 1 studie is klaar en de baan is opgehouden. Al mijn vrienden werken en hebben dus ook niet zoveel zin om nog af te spreken 's avonds. Ik heb zelf op het moment geen vriend. Ik vind het best lastig, ik voel me enorm nutteloos.
Yasmine schreef:Sheran schreef:Ik had gewoon altijd een erg druk leven met 2 studies en een baan en nog veel avondactiviteiten... voor de activiteiten heb ik geen geld meer, 1 studie is klaar en de baan is opgehouden. Al mijn vrienden werken en hebben dus ook niet zoveel zin om nog af te spreken 's avonds. Ik heb zelf op het moment geen vriend. Ik vind het best lastig, ik voel me enorm nutteloos.
Kan je geen bijles geven, privé? Ik deed dat tijdens mijn studie altijd, had 4 of 5 vaste leerlingen die ik bijles Frans en Engels gaf. Dan ben je toch een paar uurtjes per week bezig en je verdient er ook nog wat mee.
Dimple schreef:Wieldop, mij ook. Ik had gewoon mijn naam en dan @hotmail.com
Ik vind het zó dom.
Maar zag ook idd varianten als Horzelovertjuh_4Ever@.......![]()
Ben even niet te motiveren om te zoeken...........iemand nog wat motivatie over?
idinn schreef:Annem, welke regio zoek je?
Gezien ik een vacature opnieuw langs zie komen waarop ik in januari heb gereageerd. Zal ik er maar vanuit gaan dat ik dus blijkbaar niet aan hun eisen voldoe. Terwijl dat nu net een vacature was waarbij ik wel op alles ja kon zeggen qua opleiding/ervaring. Maar zij vinden blijkbaar van niet. Bedankt om dat even terug te sturen