Heel af en toe te weinig lokalen maar dan moeten we naar een andere school om les te hebben.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heel af en toe te weinig lokalen maar dan moeten we naar een andere school om les te hebben.. 
Tja... Geweldig rooster....
Suzie99 schreef:Frankaas schreef:Susan, ik woon best dicht in de buurt van jou. Jij verzorgt toch die Haflinger tegen over Bruin? Dan heb ik je weleens zien rijden
OMG echtwaar??![]()
Ik ben er altijd op de maandag en vrijdag, de andere dagen rijd de andere verzorgster
.

) en eentje voor vmbo-t t/m gymnasium (waar ik dus nu zit.) Dit gebouw is nu dus opgesplitst in twee gebouwen.
Ik moet soms naar het andere gebouw en voor het gymmen óók naar een ander gebouw. 
Wij hebben dus een gemengde klas, zitten met 12 leerlingen bij grieks en latijn. Echt chil.
Helaas wel al huiswerk, moet een brief in het latijn over mezelf schrijven. Voor morgen. Bah.
Ga daar dus zo eerst maar aan op de computer. Als het daar klopt op papier opschrijven en versieren. Daarna morgen in de les nog dingen waar ik over twijfel navragen (het was niet echt huiswerk, maar je moet het morgen eind vd les klaar hebben).. Zucht.
Ga er nu maar gauw mee aan de slag~!
Klinkt iig stom