Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ik moet nog even kijken hoe ik daar uberhaupt moet gaan komen
als ik met de bus moet gaan ben ik 3 kwartier te vroeg waarin ik dan had kunnen slapen..... 

echt niet lekker, was woensdag ook al ziek.. Wel net een buitenritje gemaakt, om te kijken of ik me dan iets beter zou voelen (buiten etc.) maar helaas niet
wel lekker gereden

Bij mij helpt het vaak echt. Bijna magisch soms, ik ga ziek naar de paarden en ik kom beter terug

ik moet voor morgen een soort van scѐne hebben voor theater, maar kom er echt niet uit
ik heb inmiddels een monoloog, maar dat is het ook wel haha
ben er zelf niet helemaal tevreden over, maar dat ben ik nooit
dus ach.
ZeSteigert schreef:Bij mij zijn er afgelopen les definitieve groepjes gemaakt en toneelstukken verdeeld. In de 5e (nu dus) heb je Shakespeare voorstellen en in de 6e eindexamenvoorstelling. Dat zijn zeg maar De Stukken van je hele dramacarriere en ik was dus ziek laatste les en dus geen invloed gehad op mijn groepje en toneelstuk. Beetje poedersuiker geregeld
Valt er niets meer te regelen?maaikman schreef:ZeSteigert schreef:Bij mij zijn er afgelopen les definitieve groepjes gemaakt en toneelstukken verdeeld. In de 5e (nu dus) heb je Shakespeare voorstellen en in de 6e eindexamenvoorstelling. Dat zijn zeg maar De Stukken van je hele dramacarriere en ik was dus ziek laatste les en dus geen invloed gehad op mijn groepje en toneelstuk. Beetje poedersuiker geregeld
Dat is wel echt ontzettend vervelend!Valt er niets meer te regelen?
Wij moeten in de vierde en de vijfde in een groepje (zelf te maken) of in je eentje een 'scѐne' maken van een minuut of 15 en in dr zesde maak je met iedereen een groot stuk, om het zo maar even te zeggen haha.