Zijn er meer mensen die er heen gaan met school of wonen jullie niet in het noorden?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xPabloBokt schreef:Jup, ik ben bijna 21 als ik begin.. als het allemaal meezit uiteraard. Wiskunde sta ik al een 5 voor en ik haal daar weer een 2 voor ofzo dus zal wel gemiddeld een 3 worden.. voor de rest echter wel voldoende.
Nou, om een lang verhaal kort te maken, de school waar ik op zat is een tijd geleden door een zedendelict met een leidinggevend figuur gesloten. Door omstandigheden heb ik daar erg lang niks aan school gedaan. Daardoor loop ik zo achter. Ik had toen nog niet de wilskracht om mezelf tot werken aan te zetten.
xPabloBokt schreef:Ik zit nu sinds schooljaar 2013/2014 op een andere school ja! Begonnen in 3 havo en nu 4 vwo, ben ontzettend trots op hoe het vooruit is gegaan.
Ik doe nu wiskunde A. Ik snapte dit hoofdstuk ansich heel goed, maar ik heb de pech gehad dat ik zo ziek was vorige week. Heb dus voor geen meter kunnen oefenen. En de kennis verdwijnt bij mij als sneeuw voor de zon. Wist op de toets niet eens meer hoe ik moest ontbinden in factoren.. schaamde me kapot toen ik hem inleverde
*hug*
ik ken er nu 2,5 
xGwenn schreef:Finish up zijn bij ons iig, iedere keer 18 hoofdstukken met ieder zo'n 25/30 woordjes
hiermee krijg je 3 opdrachten,
A- woordjes uit een engelse zin correct vertalen, dus ook grammaticaal kloppend in de zin etc..
B- Nederlands engels vertalen, zelfde als A maar andersom
en C- je krijgt 5 engelse woorden en moet hier een engelse zin mee maken waarin je de woorden uitlegt
thirzanaomi schreef:Wij gaan eerdaags met 4v naar de RUG ( rijksuniversiteit Groningen) voor een of andere voorlichting. Het hangt van je profiel af waar je heen moet. En je moet één ding kiezen, maar bij mijn profiel (NT) zijn echt alleen maar saaie dingen, kan kiezen tussen natuurkunde, scheikunde, wiskunde, informatica, kunstmatige intelligentie (wat is dat?) en technische bedrijfskunde. Vreselijk dus![]()
Zijn er meer mensen die er heen gaan met school of wonen jullie niet in het noorden?
Merula123 schreef:thirzanaomi schreef:Wij gaan eerdaags met 4v naar de RUG ( rijksuniversiteit Groningen) voor een of andere voorlichting. Het hangt van je profiel af waar je heen moet. En je moet één ding kiezen, maar bij mijn profiel (NT) zijn echt alleen maar saaie dingen, kan kiezen tussen natuurkunde, scheikunde, wiskunde, informatica, kunstmatige intelligentie (wat is dat?) en technische bedrijfskunde. Vreselijk dus![]()
Wij gaan daar ook heen![]()
Op welke dag gaan jullie?
Wij 7 april.