Drempels neem ik ook in zijn 2, uitritten in zijn 1. Bij bochten en dergelijke twijfel ik vaak, dan probeer ik het in een maar soms gaat dat echt te snel.
Anoniem
Geplaatst: 26-04-14 10:42
Soms neem ik scherpe bochten in de 1 maar dat alleen als die echt scherp is en ik de trailer volgeladen erachter heb hangen.
Ik heb ook geen TTT gedaan, zou hem als ik jou was laten zitten bijkomend voordeel is dat de verrichtingen dan op het examen komen en je dus minder lang echt rijdt. Verrichtingen gaan over het algemeen wel voldoende en bij rijden heb je meer kans op fouten. Lekker laten zitten dus als je er geen geld voor hebt.
Ja, ik heb geen ttt gedaan. Ik vond het eerlijk gezegd zonde van mijn geld. Een ttt kost 160 euro en een examen 210. Ik had zoiets van dan zak ik liever een keer. In mijn geval dus 2x haha.
Ik ben blij dat ik het heb gedaan heb mijn vrijstelling en ik was zo doodsbenauwd voor het examen en nu weet ik een beetje hoe het gaat en ben ik er veel geruster op
Ik heb wel een ttt gedaan maar vond het eigenlijk zonde van me geld. Had omdat in wist dat er toch niks aan vast hing geen zenuwen wat ik wel had bij her examen. Daar hangt namelijk wel wat aan. Dus volr het idee hoe het gaat heeft het mij niet geholpen.
Ik vind het fijn dat ze het doen. Je kan er zelf voor kiezen om een ttt te doen. Ik vond het erg fijn en denk dat ik nu bij examen een stuk minder stress heb. Was ook fijn om eens een ander naast me te hebben en tips te horen.
Beetje late reactie haha Maar ik moest de rijles inderdaad wel betalen, hij belde me 5 minuten na de tijd maar was toen dus alweer bijna thuis terwijl ik dan nog makkelijk een uur les had kunnen hebben (heb normaal anderhalf uur) Maarja is niet anders...
Ik heb geen ttt in mijn pakket en vind het ook niet echt nodig ik wordt 16 mei 17 en hoop niet heel lang daarna m'n examen te mogen doen