Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Quir schreef:Gelukkig ben ik niet de enige met veel werk... Heb niet dat ik er mee wil stoppen, integendeel. Maar al mijn vrije uurtjes en tussen uren gaan op aan huiswerk en dan naast 4uur reizen per dag waarvan ik in de trein ook nog leer, breekt best. Ben op de meeste dagen ook om 7uur weg van huis en rond een uur of 7/8 weer thuis en daarnaast ook nog een huishouden en vriendje die aandacht verdiend...
Maar t is vooral kwestie van wennen denk ik (of hoop ik althans), zeker als je van een tussen jaar komt.
Quir schreef:Gelukkig ben ik niet de enige met veel werk... Heb niet dat ik er mee wil stoppen, integendeel. Maar al mijn vrije uurtjes en tussen uren gaan op aan huiswerk en dan naast 4uur reizen per dag waarvan ik in de trein ook nog leer, breekt best. Ben op de meeste dagen ook om 7uur weg van huis en rond een uur of 7/8 weer thuis en daarnaast ook nog een huishouden en vriendje die aandacht verdiend...
Maar t is vooral kwestie van wennen denk ik (of hoop ik althans), zeker als je van een tussen jaar komt.
Wat deden jullie ook al weer voor een opleiding allemaal en bevalt het verder (de opleiding op zichzelf) wel bij jullie? 
Nanno_123 schreef:Quir schreef:Gelukkig ben ik niet de enige met veel werk... Heb niet dat ik er mee wil stoppen, integendeel. Maar al mijn vrije uurtjes en tussen uren gaan op aan huiswerk en dan naast 4uur reizen per dag waarvan ik in de trein ook nog leer, breekt best. Ben op de meeste dagen ook om 7uur weg van huis en rond een uur of 7/8 weer thuis en daarnaast ook nog een huishouden en vriendje die aandacht verdiend...
heb je geen paard?
dan zou het helemaal niet meer gaan denk ik, wat een tijden zeg!!

' en daar moet je het mee doen. Heel veel ook al..