Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annastasia schreef:Ik wordt helemaal gek, overal wordt ik afgewezen omdat ik mijn hbo diploma niet heb. Alsof die mensen zoveel meer kunnen......
Paar jaar geleden was dit gewoon een mbo functie.
Samiyah schreef:hoi iedereenik lees hier af en toe mee, maar nu ook actief op zoek naar werk.
Ik studeer HBO-V (2e jaars nu) en zou eigenlijk nu een halfjaar stage hebben. Maar ik heb wat studieachterstand en besloten me te focussen op het halen van m'n propedeuse (moet nog een paar tentamens) maar dat betekend dat ik tot september geen colleges e.d. heb. Tijd voor een bijbaantje dus.. maar jeetje wat is dat moeilijkzou eigenlijk het liefst iets in de zorg willen - staat goed op m'n c.v. - maar ze vragen eigenlijk alleen studenten vanaf het 3e jaar.
ruitje schreef:Ik werk nu in de invalpool, gehandicaptenzorg, zonder diploma in die richting en met mij meerdere mensen. Ik word alleen niet heel blij van de onzekerheid van een nul uren contract
Eilish schreef:Succes roxxiejjj!
Ik heb net gesolliciteerd voor medewerker personeelsadministratie, ook al heb ik geen ervaring.
Van de groepsbegeleidster vacature heb ik nog niets gehoord.
Ik geef nu wel 3 uurtjes bijles per week en volgende week heb ik een kennismakingsgesprek bij de dierenambulance, nu alleen nog iets voor 20 uur per week erbij.
Maar ik zie al weinig waar ik uberhaupt op kan reageren en als ik het wel doe zonder ervaring, levert het tot nu toe nog niets op.
ruitje schreef:Geen idee welke regio je zoekt? Maar ik heb toen gewoon een brief gestuurd naar de invalpool van de organisatie waar ik nu werk, zij hebben nu een stop op invallers ivm bezuinigingen.
Deze organisatie zoekt nog wel flexwerkers, niks aantrekken van die diploma eis, ze kijken gewoon naar je cv en je persoon, ik ken er met diploma die er niet doorkwamen( edit, organisatie via pb )
Gewoon op de site's van organisatie's in de buurt kijken.