Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
joyce2 schreef:Ik had een apart topic geopend voor mijn probleem met de printer, maar ik heb de oplossing nog niet gevonden. Misschien kunnen jullie me helpen!
Ik wil mijn etiketten voor verzending op stickervellen af gaan drukken, in plaats van steeds weer op een A4tje (want dat moet ik dan omvouwen of uitknippen, met plakband vastmaken aan het doosje, allemaal erg omslachtig en zonde van 3/4 vel papier dat ik steeds weg moet gooien). Nu heb ik hele mooie stickervellen gevonden, A4 met 4 blanco stickers. Maar ik krijg er maar 2 van de 4 bedrukt, omdat mijn printer steeds dezelfde hoek pakt. Iemand enig idee hoe je in kan stellen in welke hoek hij print?
Ik heb al zo'n sjabloon van Avery gedownload, maar dat is een Word sjabloon en die etiketten hebben een barcode, maar die krijg ik dus niet gekopieerd in Word. Aangezien het ook steeds etiketten zijn met een andere code en ander adres, moet het ook niet te lastig zijn om het steeds te veranderen, want anders ben ik alsnog langer bezig dan met het geknip en geplak
holly schreef:Goede vraag Yucca. Je krijgt slechts 2 stickers geprint van de 4. Maar op welk deel van het a4tje worden deze af geprint? Beide boven, beide links, of beide totaal fout in het midden?
Als ik een a4tje waarvan de bovenste helft al van is bedrukt, de onderkant wil bedrukken, dan moet ik het velletje met de tekst naar beneden leggen, en het bedrukte deel als laatste.
Zeg maar dat mijn printer op de achterzijde van het vel, rechterbovenhoek begint.