Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, al heb ik het "maar" 9 maanden gedaan..
Werkte toen 38 uur en zat rond de 1360 netto per maand. Kwam er prima mee rond...wou dat ik dat nu verdiende... stef schreef:Hema tja... op zich zou t me wel liggen, denk alleen dat het salaris om te huilen is...
De callcenters tja, ik ben er echt klaar mee... Ik heb het jaren gedaan, en ik ben er klaar mee om honds behandeld te worden... Je bent er écht een nummer is mijn ervaring.
En dan verplicht 2 avonden, verplicht weekend, 3x ziek = exit, 3x te laat = exit, ongeacht de reden...
10 minuten "plaspauze" per shift....
T is net een kleuterschool waar de agents de kleuters zijn en de supervisors de docenten....
Wel jammer op zich, want ik heb de kennis, de ervaring, en ik kan het ook gewoon goed, als een klant boos opbelt met een probleem vind ik het een uitdaging om ervoor te zorgen dat die klant tevreden ophangt en het probleem is opgelost. Maar ook dat wordt je vaak onmogelijk gemaakt omdat ze in cijfertjes denken, en niet in service
Ik werk ook bij een callcenter en ben het om andere redenen zat, maar hier wordt je heel persoonlijk behandeld terwijl we echt een super groot callcenter zijn. Ik voel me echt totaal geen nummer hier. 3x ziek = verzuimgesprek maar zeker geen exit, er wordt juist gekeken hoe ze het kunnen verbeteren. Te laat net zo.. Pauzes worden hier ook anders ingedeeld en maar één avond in de week verplicht (die ik echt maar sporadisch word ingepland) en nooit in het weekend want dan zijn we niet geopend..
Het wordt hier wel steeds meer 'politiemannetje' spelen voor de supervisors heb ik het idee, maar de dingen die jij als negatief ervaren hebt zijn hier dan weer niet. Wel jammer dat dat jouw ervaring is geweest terwijl je er wel goed in bent.

(andere functie weliswaar)