Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Hema tja... op zich zou t me wel liggen, denk alleen dat het salaris om te huilen is...
De callcenters tja, ik ben er echt klaar mee... Ik heb het jaren gedaan, en ik ben er klaar mee om honds behandeld te worden... Je bent er écht een nummer is mijn ervaring.
En dan verplicht 2 avonden, verplicht weekend, 3x ziek = exit, 3x te laat = exit, ongeacht de reden...
10 minuten "plaspauze" per shift....
T is net een kleuterschool waar de agents de kleuters zijn en de supervisors de docenten....
Wel jammer op zich, want ik heb de kennis, de ervaring, en ik kan het ook gewoon goed, als een klant boos opbelt met een probleem vind ik het een uitdaging om ervoor te zorgen dat die klant tevreden ophangt en het probleem is opgelost. Maar ook dat wordt je vaak onmogelijk gemaakt omdat ze in cijfertjes denken, en niet in service