Bachelor + 1 uitloopjaar.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ronaa94 schreef:Bij ons was het vandaag dag van de leraar. was eerst van plan niet te gaan maar heb geen spijt dat ik niet gegaan ben.
Begon met een hypnotiseur, was echt super gaaf. een aantal mensen van de opleiding werden naar voren gevraagd en die kwamen echt in hypnose. ze moesten een aardappel eten maar dachten dat het een lekkere appel was enzo.. zooo raar. jongen uit mijn klas heeft 4 glazen azijn op en hij dacht dus dat het water was... creepy!
daarna nog wat 'workshops' gehad, flashmob gedaan en uiteindelijk half zat en lam ergens in de school beland en nu ben ik heel blij dat ik thuis op de bank zit
Anthonia_ schreef:Ronaa94 schreef:Bij ons was het vandaag dag van de leraar. was eerst van plan niet te gaan maar heb geen spijt dat ik niet gegaan ben.
Begon met een hypnotiseur, was echt super gaaf. een aantal mensen van de opleiding werden naar voren gevraagd en die kwamen echt in hypnose. ze moesten een aardappel eten maar dachten dat het een lekkere appel was enzo.. zooo raar. jongen uit mijn klas heeft 4 glazen azijn op en hij dacht dus dat het water was... creepy!
daarna nog wat 'workshops' gehad, flashmob gedaan en uiteindelijk half zat en lam ergens in de school beland en nu ben ik heel blij dat ik thuis op de bank zit
haha wat grappig zit jij bij Jiill_ van bokt op school? toevallig had zij precies hetzelfde verhaal namelijk
maar wel echt weird joh sjeeee
Super Marije!