Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Geniale kerel Magrathea schreef:Ja uhh Mara je had ze ook vandaag al weg kunnen brengenop weg naar je werk ofzo.
Dankje PhylosZo maar weer eens kijken of er al uitwerkingen op blackboard staan, vind het altijd wel fijn om te weten of er al dan niet epische faal plaats heeft gevonden
Ga niet sporten vanavond denk ik. Geen zinToch maar een fitnesskaart gaan halen denk ik, daar had ik nu wel zin in gehad ^^
Nu nog even lekker chillen en dan maar eens mijn bedje opzoeken, lekker warm!
Is ook wel weer eens grappig.
<-- Dit wilde ik zeggen maar toen had Mara net een berichtje gepost dus nu zijn jullie niet meer saai
Whiejj
Ja het is wel enigszins 'raar' met je boeken inleveren bij de UB, die zit op de eerste verdieping van het gebouw en eerst mocht je niet met jassen en tassen de UB in wat echt heel onhandig was als je alleen maar boeken kwam ophalen of terugbrengen. Alles in zo'n mandje stouwen, jas uit enz. Nu mag dat gelukkig wel, maar om 17 uur sluit dan de inleverbalie en in het weekend is die ook al niet open... Naja, het komt wel goed.
Had gister een hele discussie met vriendinnen over het burkaverbod en eigenlijk ben ik wel voor, maar nu zie ik de handigheid er van in! Van top tot teen ingepakt, héérlijk voor in de winter.
En Ikea stapelbed-Youp van het hek? Stukje uit zijn show die je kan zien op youtube? Linkje linkje! 
Die ken je toch wel?
Hier mag alles, jas mee, tas mee, kan je tenminste je studieboeken meenemen als je gaat leren.
cool hè?
:
454 keer in 1991 (waaronder 1x ik
) en 56 keer in 2010

Zo is het iig bij mensen.
Had jouw reactie gezien in het Yippie Ah Jeej Whale Wars topic en dacht 'Oja die was ook wel eigenlijk geniaal'

Nee dan is ie alsnog grappig maar niet ZO grappig
Echt geniaal. 
Ga hem nu kijken, daarna slapen
Eigenlijk nog steeds hoger dan verwacht maar als ik hem dan toch al beter heb gemaakt dan dat ik dacht, laat het dan net een zesje zijn.
Donderdagochtend dan maar naar de bespreking en in juni/juli nog maar een keer.
Moeders en vaders maar eens lief aan kijken straks! 
Kan ik mijn wii games verkopen die ik er destijds bij kreeg maar eigenlijk niet leuk vind, en wat oude studieboeken. Hopelijk raak ik ze een beetje kwijt
Voel me toch altijd een beetje raar als ik dan zo bij mijn moeder aankom. Hoi mam ik heb weer boeken nodig (veeeel geld)
Vandaar dat ik nu wat boeken ga verkopen, dan ziet ze er nog wat van terug