melissa256 schreef:ik heb alleen maar mijn paardenhouderij opleiding, en ik weet heus wel dat ik zelf moet zoeken naar werk !! ik zoek en solliciteer me rot maar wordt nergens aangenomen !! wat ik bedoel met werk zonder diploma is dat je voor dat werk geen diploma nodig hebt ( wat ik niet heb op het gebied van assistente of iets dergelijks). schoonmaakwerk daar solliciteer ik het meeste op maar krijg nooit iets te horen (maakt niet uit hoelang ik er achter aan bel) of ze hebben opeens geen mensen meer nodig. en productie werk ga ik niet doen want dat kan mijn rug niet aan. ik heb dat al geprobeerd maa kan de volgende dag mijn bed niet meer uitkomen van de rugpijn, dus dat wordt hem ook niet !!
ik heb allen nog maar paardenhouderij o
mag ik vragen of je ook vermeld hebt overal dat je geen productie wilt doen omwille van je rug? tis dat poetswerk vaak ook zwaar kan zijn en dat men daarom wel terughoudend kan zijn om je daarvoor in te schakelen.
ik bedoel het niet verkeerd hoor, ik wilde maar aangeven dat een interimbureau niet veel voor je kan doen als je werk richting paardenhouderij zoekt...
inpakwerk is trouwens vaak veel lichter dan productie. op sommige plaatsen kan je bv zitten terwijl je werkt. misschien is dat beter als je last hebt van je rug?
al bij al is het gewoon niet simpel om een behoorlijke job te vinden. ik ben ook eigenlijk veel te hoog opgeleid om op een stom interimkantoor te werken, maar kreeg ook constant te horen dat ik nog geen werkervaring heb en blablabla