Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 21:35

arans schreef:
Op dit moment heb ik og geen geld voor rijlessen, en anders heb ik liever ene bijrijdpaard. maar ik denk dat ik daar als ik straks werk heb ook geen tijd voor heb.

Ik kom net terug van de ikea. een boekenkast en een meubelstuk voor mijn TV gekocht :) Zonet de bank uit mijn kamer gehaald, dus nu heb ik veel meer ruimte :)
Mijn moeder schrok wel van mijn kamer, en begon gelijk op te ruimen :P

Bijrijdpaard lijkt mij ook super leuk, waarsch. leuker dan op een manege rijden, maar ook ik heb daar geen tijd voor xD dan zit je echt vaak aan meerdere dagen vast, en als je het dan druk hebt met school en andere dingen, komt er ook niets van. In Den Haag was het bijna onmogelijk om een bijrijdpaard te vinden :') weet niet hoe t in Arnhem nu is O:)

Altijd leuk om nieuwe spullen te kopen :D

Ik ga ook niet bij een studentenvereniging, lijkt me 10 x niets. Ik drink ook niet en houd niet zo van al die feestjes. Af en toe is t echt wel leuk om te borrelen enzo, maar om nou helemaal los te gaan... xD En vaak ben je er heel veel tijd en geld aan kwijt.

Net gewerkt, en toen we naar huis wilden zaten we bijna opgesloten _O-
In de kantine is zegmaar na sluitingstijd de enige uitgang, en daar was de deurklink vanaf :') (van de deur int halletje daar) zat alleen zown gat van de deurklink in de deur zegmaar O:)
Dr zat wel een stuk tape tussen de deur en de muur zodat de deur niet in het slot zou schieten, maar die was verschoven en toen zat de deur dus in t slot :))
Gelukkig was een medewerker van de broodafdeling er nog en die heeft met een schroevendraaier/tang achtig iets het slot omgedraaid :')

Moest ook van mn vader lege flessenbonnen inleveren, dus had dat gedaan, wilde net t geld aan em geven, zegt ie dat ik t mag/moet houden _O- was bijna 10,- :=
Wilde t teruggeven maar hij bleef aandringen hahaha Nouja dan niet xD
K krijg maandag zelfgemaakte (nja door mn moeder) stoofpeertjes mee :9 zoo lekker!!

xManon_

Re: Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 22:24

Haha nou je hebt iig genoeg om te overleven als je daar opgesloten zou zitten. :')

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 22:27

Gittekit: nog gefeliciteerd!

Ik eet nooit maaltijdsalades.. dus ik zou het niet weten :P
1234: haha lekker dan, anders zit je daar opgesloten..

Ik zat er ook over te denken om te gaan rijden in Groningen, maar heb toch maar besloten om het niet te doen..
Thuis kan ik sowieso 3 dagen 2 paarden rijden, maar eerst reed ik elke dag 2 of 3 paarden, dus het is toch wel even wennen.
Maargoed, over 4 jaar kan ik al het goed is gewoon weer elke dag rijden :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 22:27

hahah _O-
precies :') die medewerker van de broodafdeling (leidinggevende) zei t ook al _O-
die zei ook van: nou... zoek maar alvast een bed, dan kan je hier overnachten :')
Maar gelukkig kreeg ie em open xD

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 22:54

Oeps, mooie actie 1234
Arans: dan is een studentenvereniging denk ik toch niks voor je. Behoorlijk veel verplichtingen. Misschien je studievereniging of een leuke sportvereniging? Ik zit sinds kort bij de Hardloopvereniging. Die organiseren maandelijks een borrel, dinsdag samen eten en tussendoor nog leuke activiteiten, verenigingsweekend etc. Verder natuurlijk ook gewoon trainingen. Niks is verplicht, je mag overal naar toe, maar niks hoeft..
Voor mij is dit echt perfect en het is ook nog eens super gezellig, hele leuke mensen allemaal

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 23:05

morgen moet k weer werken, hoop dat ze dan een oplossing hebben ervoor xD
Heb wel weer mn salaris binnen, altijd zown fijn gevoel :j xD
De 24e ook weer stufi :) Mjaah dat gaat weg aan de huur :')

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 12:54

Phylos schreef:
Oeps, mooie actie 1234
Arans: dan is een studentenvereniging denk ik toch niks voor je. Behoorlijk veel verplichtingen. Misschien je studievereniging of een leuke sportvereniging? Ik zit sinds kort bij de Hardloopvereniging. Die organiseren maandelijks een borrel, dinsdag samen eten en tussendoor nog leuke activiteiten, verenigingsweekend etc. Verder natuurlijk ook gewoon trainingen. Niks is verplicht, je mag overal naar toe, maar niks hoeft..
Voor mij is dit echt perfect en het is ook nog eens super gezellig, hele leuke mensen allemaal

Zo gezellig dat je op woensdag niet meer met ons wil lopen :+

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 15:46

haha sorry wwr :P Maar dat staan mijn benen niet toe na 1,5 uur training op dinsdag

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:26

10 euro aan lege flessen :oo :')

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:30

Chill! :))

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:31

ja dat wel :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 21:04

patatkraam schreef:
10 euro aan lege flessen :oo :')

:') Jaah waren 2 bonnetjes, en we sparen hier de flessen altijd op _O- hebben een grote 'kist' waar alle plastic zakken en lege flessen in gedumpt worden en eens in de zoveel tijd brengen we ze weg xD
Bij de jumbo heb k soms wel lege flessenbonnen van minimaal 30,- :j Dan denk k ook echt van :wow: zuipen die dan zoveel?? :')

Echt grappig, mn broertje ging net aan mijn oma (91,bijna 92 jr.) zijn nieuwe mobiel laten zien :') Een hele mooie LG met touch-screen enzo,
en ze zat echt te kijken van :wow: wat gebeurt er nu? Toen mn broertje met zn vinger over t scherm ging en hij naar t volgende scherm sprong :') Toen mocht ze t zelf ook eens proberen en klikte per ongelijk op een knopje, en ze mocht ook een telefoonnummer intoetsen zodat ie ging bellen :))
En toen had mn oma t over dat ze nooit meer van ons een kerstkaart krijgt (we sturen bijna niet meer, krijgen ook bijna niets meer), zegt mn vader :' Maar ik stuur altijd via facebook kerstkaarten naar jou hoor! :j Wist je dat niet?' nah toen dacht ze al helemaal van :o? :')
Laatst bijgewerkt door 1234 op 23-10-11 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 21:12

Morgen hoor ik eindelijk of ik naar Waalwijk ga en hoe en wat, duimen jullie mee?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 21:13

Ik duim mee!! :D

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 21:19

dankje <3

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 10:30

OMG, ik had gisteren mijn record aan reistijd naar huis. 4 uur precies :')
En dan had ik maar 25 minuten vertraging, want mijn geplande reistijd was al 3 uur en 35 minuten. Fijna al dat werk aan het spoor en bussen die niet meer rijden na zo laat, en bussen die ipv 27 op zondag om 21 vertrekken :(

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 10:32

Waar wonen je ouders?

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 10:56

en waar studeer je ook weer :')

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 11:03

Den Boooosch

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 11:03

Rosmalen (naast den bosch)-Hoorn

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 11:04

Oke dat lijkt toch niet zo gek ver.... :=

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 11:19

normaal is het ongeveer 2 uur en 30 minuten.

maar eerst moest ik 8 minuten lopen naar de bus. Kwam ik daar aan reed die op zondag om 21 over ipv 25 over. Ik was er om 22 :( Dus toen ging ik naar een andere bus lopen, reed die net langs!! Dus toen ging ik een kilometer lopen naar een plek waar 3 bussen langs komen, zodat ik meer kans had dat ik snel een bus zou pakken. En binnen een minuut was daar een bus :)
Toen moest ik in den bosch met de NS bus naar geldermalsen, toen de trein naar utrecht. Toen wou ik de trein naat ons op het perron naar adam nemen, maar die reed net weg :( Dus toen een kwartier wachten voor de trein naar Adam. Toen in adam de trein naar hoorn. En toen in Hoorn reed mijn bus al niet meer waardoor ik een andere bus moest nemen, die er lamnger over doet, en dan moest ik nog 8 minuten lopen naar mijn huis :P

Overigens had ik helemaal niet door dat het zo lang duurde. :P

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 11:25

Hallo!

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik inbreek :o ik vroeg me af of en wie hier in Arnhem of Nijmegen woont en of het bevalt?

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 11:36

hoi knabbel
waar is babbel :')

ik woon vlakbij nijmegen, telt dat ook :')

ik weet waar rosmalen ligt want daar kom ik altijd over met de stoptreid van den bosch naar nijmegen :')
oja en andersom :')

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 11:41

Ik dacht echt dat het heel ver van Den Bosch lag :')
Maar ik was in de war met Roosendaal :')