arans schreef:Op dit moment heb ik og geen geld voor rijlessen, en anders heb ik liever ene bijrijdpaard. maar ik denk dat ik daar als ik straks werk heb ook geen tijd voor heb.
Ik kom net terug van de ikea. een boekenkast en een meubelstuk voor mijn TV gekochtZonet de bank uit mijn kamer gehaald, dus nu heb ik veel meer ruimte
Mijn moeder schrok wel van mijn kamer, en begon gelijk op te ruimen
Bijrijdpaard lijkt mij ook super leuk, waarsch. leuker dan op een manege rijden, maar ook ik heb daar geen tijd voor xD dan zit je echt vaak aan meerdere dagen vast, en als je het dan druk hebt met school en andere dingen, komt er ook niets van. In Den Haag was het bijna onmogelijk om een bijrijdpaard te vinden

Altijd leuk om nieuwe spullen te kopen

Ik ga ook niet bij een studentenvereniging, lijkt me 10 x niets. Ik drink ook niet en houd niet zo van al die feestjes. Af en toe is t echt wel leuk om te borrelen enzo, maar om nou helemaal los te gaan... xD En vaak ben je er heel veel tijd en geld aan kwijt.
Net gewerkt, en toen we naar huis wilden zaten we bijna opgesloten

In de kantine is zegmaar na sluitingstijd de enige uitgang, en daar was de deurklink vanaf

Dr zat wel een stuk tape tussen de deur en de muur zodat de deur niet in het slot zou schieten, maar die was verschoven en toen zat de deur dus in t slot

Gelukkig was een medewerker van de broodafdeling er nog en die heeft met een schroevendraaier/tang achtig iets het slot omgedraaid

Moest ook van mn vader lege flessenbonnen inleveren, dus had dat gedaan, wilde net t geld aan em geven, zegt ie dat ik t mag/moet houden

Wilde t teruggeven maar hij bleef aandringen hahaha Nouja dan niet xD
K krijg maandag zelfgemaakte (nja door mn moeder) stoofpeertjes mee