Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hmmmm, zou vandaag horen of die functie hier doorgaat. De hele dag zo ongeveer op de telefoon gezeten. Maar nee, geen bericht. Zelf om 1/2 5 naar het bureau gebeld om te vragen of die al wat hadden gehoord. Nee, zouden bellen en mij laten weten. Ook niet dus.
patpen wat een gedoe zeg.... 
IK HEB EEN BAAN
maar blijf jullie wel volgen.

joyce2 schreef:Onder wat voor omstandigheden ben je weggegaan?
Ik heb bijv. een collega gehad waarvan ik blij was dat ze weg ging, die zou ik nooit meer aannemen. Maar ik heb ook een collega gehad waarvan ik het super jammer vond dat ze weg ging, die spreek ik nog regelmatig en die zou ik zo weer aannemen!
eroslover schreef:Willen jullie duimen voor mij! Ik heb over 2 uur een sollicitatiegesprek spannend!
en maak er iets moois van.
Kan er niets aan doen, ik wil echt zo graag weg maar op het ogenblik zijn er geen leuke vacatures, en wat ik leuk vind is in een andere branche dus ik moet maar even uitpluizen hoe ik het beste een 'carriere-move-sollicitatiebrief' moet schrijven
Of iemand hier moet daar toevallig ervaring mee hebben
patpen schreef:![]()
IK HEB EEN BAAN
![]()
![]()
Vanmorgen om 845 belde het bureau op. Het is zeker, de baan in het dorp is voor mij. Contract wordt nu opgesteld. Voor het boekhoudkundige gedeelte wordt ik ingewerkt door de accountant, de rest door de eigenaar. Datum aanvang is nog niet bekend, waarschijnlijk volgende week.
Dus ik ga jullie verlatenmaar blijf jullie wel volgen.
Voor degene die het even niet zien zitten: als het mij lukt, moet het jullie ook lukken
Eindelijk dan toch