Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xingridx schreef:Nou ja, er zijn ook genoeg mensen die niet op buren of familie terug kunnen vallen natuurlijk...voor mijn katten vraag ik bijv. altijd mijn zusje als we een weekendje gaan, maar als het langer is kan zij ook niet want ze is zo allergisch als wat en een weekendje is dus lang genoeg voor haar
Dus dan zou je ze naar een pension moeten doen. Prijzen zou ik nog moeten kijken, weet dat er mensen zijn die het voor 10 euro per dag doen voor 1 kat, en dan voor iedere kat extra 2 euro erbij bijv.
Maar vind zelf 7,50 per dag voor 1 kat en dan iets erbij per extra kat ook al netjes, ben je stukken goedkoper uit dan in een pension en je dieren blijven in eigen omgeving.
En dan is het in principe voeren, kattenbak en aandacht geven, maar je kan het natuurlijk ook uitbouwen met post weghalen en bijv dag voor mensen thuiskomen een stofzuiger door het huis en noem maar op...
er schijnen ook mensen dit als fulltime beroep te doen, dus er is blijkbaar toch een markt voormaar wil dus eerst eens gaan kijken of er inderdaad geinteresseerden zijn.
cissy schreef:goedemorgen,
1e cursusdag was heel leuk, leerzaam en vooral veel te kort
Had van mij nog wel langer mogen duren!
We kregen nog spontaan praktijkles want we zaten in de praktijk van Laarakker en prompt was daar een paard wat de trailer niet uit wilde, dus praktijkles!Voor mij wat minder interessant maar er zitten nog 35 mensen in de klas die die ervaring missen dus het was echt leuk.
Vooral de nabespreking was erg leerzaam, die mensen van dat paard waren nl vreselijk sceptisch en snapten niet wat Petra nou aan het doen was en gingen bijna flippen toen het paard er eenmaal af was en zij hem er weer op zette![]()
![]()
We hebben het uitgebreid besproken en dat was heel leuk.
Helaas ging het wel ten koste van de lestijd maar dat halen we wel een keer in zei ze.
Volgende week weer en dan 4 dagen achter elkaarleuk leuk leuk!
(ik was wel kapot hoor savonds, vroeg naar bed gegaan)