Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Mn uitkering is aangevraagd. Ik kreeg me net even een verdrietige uitbarsting omdat ik een afwijzing heb gehad op een sollicitatie waar ik echt zin in had en ik paste verdomme nog in het plaatje ook. De moed zakt me nu al in de schoenenen ik ben pas net begonnen...
annastasia schreef:Cowgirl is je CV zo ''slecht'' dan?
Of heeft het geen aansluiting dat je er een flink gat in hebt zitten?
realmagic schreef:nou mensjes ik kan jullie waarschijnlijk gaan verlaten.
Heb van de week een sollicitatie gesprek gehad, kon gelijk beginnen, maar was niet helemaal tevreden met het geld wat ze boden. Nu heb ik mail gehad dat ze me meer geld bieden, dus nu is het intressant. Ga vanmiddag bellen om alles in orde te maken.
En dan ga ik volgende week beginnen als medewerker data-afdeling
ben benieuwd,zal wel even wennen zijn om weer 40 uur pw aan de slag te gaan.
Qizz schreef:vblade schreef:Pff hier is het juist omgekeerd. Ik zoek een vervangster voor tijdens mijn verlof.
Vacature staat nu al een week online en heb 2 reacties ontvangen.![]()
Niemand wil 40+ uur werken geloof ik....
Wat is het voor iets dan?
En in welke plaats?
Misschein zijn hier mensen met interesse?
Cowgirl schreef:annastasia schreef:Cowgirl is je CV zo ''slecht'' dan?
Of heeft het geen aansluiting dat je er een flink gat in hebt zitten?
Aangezien ik continu op mijn werkverleden word afgewezen was ik er niet zo happig op om hem mee te sturen. 12 jaar glastuinbouw(productie) is nou niet bepaald een basis. Ik wil dit graag achter me laten en opnieuw beginnen.
Er zit geen gat in dat heb ik heel kundig opgevuld
aafje87 schreef:Net terug van een gesprek met mijn werk coach van het UWV(wat een aanfluiting trouwens maar daar gaat dit topic niet over) en die geeft aan dat ik minimaal 1-2 sollicitaties in de week moet doen welke aansluiten in mijn branche en ervaringen, lekker dan, die banen zijn er gewoon niet!
Ik ga wel breder zoeken maar moet dan weer oppassen dat het UWV het wel als echte sollicitatie telt anders gaan ze daar weer zeuren...
Al met al wordt ik hier behoorlijk verdrietig van, ik kan gewoon niet tegen thuis zitten
Kirstenn schreef:Precies gewoon vragen, niet geschoten is altijd mis
@ Cowgirl, kan je niet je motivatie die je hier ook neer hebt gezet naar hun sturen? Dus dat je nu werkt op een zorgboederij, dat dat je interesse heeft gewekt, dat je vorige banen niet (meer) bij je passen, of iets dergelijks? Is het voor een opleiding of echt voor een baan?
aafje87 schreef:Ik ga me helaas hier ook maar melden, weet sinds half februari dat ik vanaf 1 april werkeloos wordt, gelijk begonnen met solliciteren, ook intern(de afdeling waar ik werkte werdt opgeheven) uiteindelijk voor mijn gevoel een zeer prettig gesprek en nog een 2e gesprek gehad voor een vacature die intern openstond. Uiteindelijk(eind maart) te horen gekregen dat ze toch niet verder met mij gingen![]()
Nu dus eigenlijk pas sinds 2 weken echt aan het rondkijken en ik kan gewoon in mijn branche niets vinden![]()
Net terug van een gesprek met mijn werk coach van het UWV(wat een aanfluiting trouwens maar daar gaat dit topic niet over) en die geeft aan dat ik minimaal 1-2 sollicitaties in de week moet doen welke aansluiten in mijn branche en ervaringen, lekker dan, die banen zijn er gewoon niet!
Ik ga wel breder zoeken maar moet dan weer oppassen dat het UWV het wel als echte sollicitatie telt anders gaan ze daar weer zeuren...
Al met al wordt ik hier behoorlijk verdrietig van, ik kan gewoon niet tegen thuis zitten
aafje87 schreef:Net terug van een gesprek met mijn werk coach van het UWV(wat een aanfluiting trouwens maar daar gaat dit topic niet over) en die geeft aan dat ik minimaal 1-2 sollicitaties in de week moet doen welke aansluiten in mijn branche en ervaringen, lekker dan, die banen zijn er gewoon niet!