ik heb 3 thema avonden op intro; Battle on the sea creepy Wednesday crazy toon tunes
Wat zou ik daar voor kleding voor mee moeten nemen?
Bij die eerste als piraat? Dus met zo'n rare hoed, ooglapje, zwaard, hoofdband ofzo? Bij die tweede je gezicht wit met zwart schminken en slobberige kleren en nepbloed ofzo? Crazy toon? geen idee
Probleem ik heb geen rare hoed, ooglapje zwaard en hoofdband. en ook geen nepbloed en schmink + al mn bagage moet op de fiets meekunnen dus kan niet al te veel meenemen.
John Mayer -Heart of life en Stop this train doen me zo veel..
xFioon
Geplaatst: 09-08-10 21:34
Hebben wij ook thema's Nienke?
Peperkroket
Geplaatst: 09-08-10 21:35
Chris schreef:
John Mayer -Heart of life en Stop this train doen me zo veel..
verkeerde topic
astriidj
Geplaatst: 10-08-10 10:51
Ik ga zo richting vliegveld en dan ben ik een weekje in Sunny Beach Dus tot over een week!
Isjtar
Geplaatst: 10-08-10 11:03
I am hooooooooooooooooooooooome! De vakantie was echt supersupersuper leuk, vooral met Pim
Maar goed, ik kwam dus thuis in de nacht van zondag op maandag, gelukkig nog even bij Pim kunnen slapen (eindelijk weer een bed ), want maandagochtend ging ik alweer met mn ouders mee naar Maastricht om kamers te bekijken. Ennnnn, ik heb een kamer Hij is ruim 20m2, maar hij heeft wel een lichte schuine muur, dus ik kan daar alleen een bed ofzo tegen plaatsen. Ik zit bij mensen in huis en hoef alleen de badkamer en wc met ze te delen, maar t zijn vet aardige mensen dus dat komt wel goed Er zit daar nog een meisje in huis, en met haar moet ik het keukentje delen, en met zn tweetjes is dat ook prima te doen Ik ga donderdag of vrijdag er heen om nog helemaal het contract te tekenen en de sleutel te krijgen en dan gaan we wss ook meteen verven en spullen verhuizen
Renske, te gek zeg, van je kamer en je vakantie Goed nieuws allemaal!
Ik krijg misschien een hondje ik krijg misschien een hondje Ben zoooo blij dat wilde ik ech al m'n hele leven. Ben vandaag met mn zus bij het asiel geweest, ze gaat dan bij haar wonen (ze woont vlakbij ). Vrijdag gaan we er weer heen
Ben veel aan het werk en mn huisje aan het schilderen, dus erg weinig op bokt!
Vandaag leuke dag gehad, mn instructeur heeft mij en zim naar een wedstrijd terrein gereden en me daar les gegeven omdat zim dan nog erg lastig kan zijn. Viel me alles mee! In het begin met ongeconcentreerd, maar liep uiteindelijk erg lekker Laden gelukkig ook weer geen probleem.
Aaah echt een hondje? Wat ontzettend leuk! Heb je al een idee van wat voor ras je wilt? Of groot of klein?
Chris, wat gaaf van je hondje! Al eentje gespot toen je daar was of nog niet?
Noekje, gaaf niet, om je eigen stek te kunnen schilderen! Schilderen is sowieso een leuke tijdsbesteding.
Nikki, veel plezier!
Ik heb misschien een kamer, EINDELIJK! Ga zondag kijken, de verhuurder was zo aardig hem gereserveerd te houden, helemaal tof, ik neem hem gewoon, hoe het er ook uitziet, ik moet gewoon een dak hebben.