Goedkoper he om een locatie af te huren doordeweeks
Flowerpull
Geplaatst: 14-06-10 23:05
Gittekit schreef:
aparte dag voor een gala.
Ik heb het ook op een dinsdag! De 29e En waarom ik vroeg of iemand radio 538 luisterde: daar was ik net op Prijsvraag gewonnen en nu ga ik met een 11meter lange limo met mijn friends naar mn gala
Ehm die ene was niet zo leuk, dat was ook echt een vieze actie van mij, spijt van, maargoed. Die andere was wel leuk Eerst lang mee gepraat en gezellig drankje mee gedaan, dat was prima
hihi, als ik vakantieverhalen hoor krijg ik echt zin in mijn vakantie. Jammer dat dat nog zo lang duurt.. ben ook heel benieuwd of het voor mij mogelijk gaat zijn om iemand te versieren.
Natuurlijk, dat is echt niet moeilijk Het wordt moeilijker om een leuke te vinden, ookal ben je met zoveel jongens Maar ik ga nu lekker pitten. Tot morgen!
Ik heb het ook op een dinsdag! De 29e En waarom ik vroeg of iemand radio 538 luisterde: daar was ik net op Prijsvraag gewonnen en nu ga ik met een 11meter lange limo met mijn friends naar mn gala
ben bij p 31 gebleven, zal straks proberen wat bij te lezen, vannacht thuis gekomen van vakantie
Weet iemand trouwens tot wanneer je je klachten op dat examenklacht.nl kan indienen? Wilde nog klagen over engels maar ben er voor mijn vakantie niet meer aan toe gekomen oeps