Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
marleen_usar schreef:Versturen jullie ook nieuws brieven,ik wil dat gaan doen.Dus op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen en bv een leuke actie.
Citaat:U mag naar uw klanten gewoon mail blijven sturen, ook nieuwsbrieven zijn toegestaan. Klanten hoeven daarvoor niet specifiek toestemming te verlenen. Dat hebben klanten al gedaan door een product of dienst van u af te nemen. De inhoud van het mailbericht moet wel gerelateerd zijn aan soortgelijke producten of diensten dat ze in het verleden hebben gekocht
Yucca schreef:Waar ik benieuwd naar ben he Ramoontje, regelen jullie ook het vervoer naar Schiphol?
Ja wij regelen het vervoer. Klanten komen bij ons aan en wij brengen ze dan direct met 1 van onze shutlebusjes naar de vertrekhallen, we zitten naast de kaagbaan dus dat is een ritje van 4 minuten. voordeel voor ons is dan ook dat wij het dichts bij de vertrekhallen zitten, nog dichterbij dan het "lang parkeren" van Schiphol zelf
Lovepaints schreef:@Ramoontje op tv! Dat is goede reclame. Heb je dat zelf aangevraagd of kwam men naar jullie
Niet zelf aangevraagd. We wisten al enige tijd dat NOS hier een item over wilde maken (dus een item over altenatieven t.o.v. Schiphol) maar we zijn er natuurlijk wel super blij mee want de reserveringen zijn heel hoog gebleven terwijl het hoogseizoen nu eigenlijk afloopt!joyce2 schreef:Hebben jullie een website? Wil wel eens een kijkje nemen!
joyce2 schreef:Ik zie nu bijv. ook heel veel in die enquete naar voren komen, dat mensen goede voeding online willen kopen (zoals bepaalde soorten vlees of duurdere merken brok), maar dat is niet de "tak" waar ik wat mee wil. Maar ik kan natuurlijk wel een mooie link regelen naar de site van Chubby tzt
(althans, chubby deed toch de online voeding?!)