[HK] VWO eindexamen 2010 III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 15:52

Bah koffie :P
Dat is niet leuk Nathalie :(:) Je hebt echt al veel gedaan vandaag. Een dutje op de bank zal vast wonderen doen :j

Ik heb een 7,1 voor mijn Duits mondeling :D
Ik ga nu weer heerlijk van het weertje genieten. Doeiiii

Anna

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 III

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 16:49

Goedzo Astrid!
Ik heb morgen me frans mondeling, heb er in totaal een kwartier aan gewerkt :')
Wat een ramp wordt dat...

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 17:04

FantasyB schreef:
Okee, ik word nu echt gek. Ben al aan de 5e beker koffie bezig van vandaag. Ga straks maar even naar de AH voor zwaarder spul :P
Ik heb nu al mijn economie gedaan (moet nog wel oefenen in de examenbundel) en ik heb 6 hoofdstukken M&O gedaan. Ik moet er nog twee doen van mezelf en dan ga ik even heen en weer naar me werk om me baas te feliciteren (het is echt zo'n kleinschalig familieachtig bedrijfje). Daarna moet ik eco gaan dan doen dan weer Excel van M&O.

Sta me bij. Ik kan niet meer :( Ik voel me zooo naar omdat ik geen tijd heb om uit te zieken en zo zie ik er ook uit. Ik wil geen toetsweek meer, ik wil niet ziek zijn. Ik wil tegen me vriend aankruipen en slapen.

:(:) Poor you!

Mag ik je iets adviseren in zwaar spul? (Begin expert te worden 8-) )

Bij de AH: Burn Intense Energy (zwart blik, HERSLUITBAAR!!) Moet je zeggen dat hierdoor ik na 42 uur niet slapen nog steeds geen slaap voelde O:)

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 17:32

Ik wordt helemaal vrolijk van dit weer <3

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 17:33

Ik ook, net heerlijk een uur of 2 trampoline gesprongen met me oppaskindjes :+

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:10

Isjtar schreef:
Zo, wiskunde zit er ook weer op! We moesten H11 en H15 (wiskundeB) kennen en de toets duurde 3 uur :wow: Op zich ging het wel goed geloof ik, dus ik ben benieuwd wat ik heb :D
Nu moet ik alleen even keihard leren voor scheikunde morgen... We moeten ALLE stof voor het eindexamen kennen voor morgen 8)7
Morgen heb ik ook nog een toets van spaans en mn mondeling voor NL, dus ik denk dat het laat gaat worden vanavond :P

3 uur :wow: Goede oefening voor het examen! Succes nog met leren. :)

FantasyB schreef:
Okee, ik word nu echt gek. Ben al aan de 5e beker koffie bezig van vandaag. Ga straks maar even naar de AH voor zwaarder spul :P
Ik heb nu al mijn economie gedaan (moet nog wel oefenen in de examenbundel) en ik heb 6 hoofdstukken M&O gedaan. Ik moet er nog twee doen van mezelf en dan ga ik even heen en weer naar me werk om me baas te feliciteren (het is echt zo'n kleinschalig familieachtig bedrijfje). Daarna moet ik eco gaan dan doen dan weer Excel van M&O.

Sta me bij. Ik kan niet meer :( Ik voel me zooo naar omdat ik geen tijd heb om uit te zieken en zo zie ik er ook uit. Ik wil geen toetsweek meer, ik wil niet ziek zijn. Ik wil tegen me vriend aankruipen en slapen.

Respect voor de hoeveelheid die je hebt gedaan vandaag! En je mag best je hart luchten hoor, daar doen we echt niet moeilijk over. ;) Nog even doorzetten! :*

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:10

Zoo. Ik ben weer wat rustiger in me hoofd. Ben lekker naar me werk gegaan om even me baas te feliciteren en heb iets moois en glimmends voor mezelf gekocht :D
Voel me weer wat meer mens. Nu weer bikkelen

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:11

Hihi, Dankjewel :)

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:12

Fijn dat je je weer wat beter voelt.. :) Soms is even weg van je schoolwerk ook wel goed, want des te beter kun je er nu weer aan werken!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:14

Op tijd je rust nemen! :) Je gezondheid is ook belangrijk!

Biologie ging wel redelijk (had er niks aan gedaan), dadelijk ff scheikunde leren en vrijdag heb ik nog M&O.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:16

Alles bijgelezen maar geen zin/puf overal op te reageren. Vreselijk biopracticum van 3 uur gehad..dus heb ff nergens zin in

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:17

Ik moet nu echt beginnen aan de toetsweek, maar ik heb zo geen zin. :')

Mn werk belde net, we zijn zondag toch open dus of ik wil werken. Wel verleidelijk, 200%. :+ Maar heb het toch maar niet gedaan, school gaat even voor.

We zijn nu ook bezig met het organiseren van het examengala, best een gedoe nog. :D

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:22

Ik heb na vrijdag 2 weken toetsen achter de rug en ik ga het hele weekend werken :D Oh wat ga ik brakkie zijn maandag :P

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:22

Nien. Ik vind je heel verstandig :D well done *D

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:23

Wij hebben trouwens waarschijnlijk op dinsdag stunt, woensdag gala en donderdag is koninginnenacht. :')

Wordt een lekker weekje dan. :D

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:24

Haha, ik moet eerder wat meer aan school denken dan wat minder aan school denken :+
Ik ben nog steeds niet begonnen met leren en morgen heb ik me 1e toets, help :')

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:24

Ik heb vrijdag mn eerste, maar dat is een recensie schrijven dus daar kan ik toch niks aan doen. Maandag GS, daar moet ik nog wel even voor buffelen. :Y)

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:26

Ik heb morgen mondeling, maar ik hoop maar dat ik me er een beetje uit weet te kletsen :=
Vrijdag wiskunde, daar heb ik de hoop eigenlijk al voor opgegeven, ik kan het gewoon echt niet :\
Maandag M&O, ook dat lukt gewoon niet, ik doe het echt altijd en altijd fout...
Maar goed, daarna heb ik me 3 moeilijkste toetsen gehad :))
Succes iedereen met leren!

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:27

NieneWiep schreef:
Ik heb trouwens ook Kunst, met het boek de Bespiegeling. Ga met een 7,1 dat examen is dus dat is wel lekker. We zijn nu ook in de les de examens van vorig jaar aan het maken.

Ilse, cijfer voor de dummy? Ben blij dat wij dat niet gekregen hebben, dat ding is helemaal leeg bij mij. :')

Mn moeder zou nog trouwens, als ik tot de examens nog 10 keer bijles zou hebben in Frans is dat even duur als die examentraining. En die bijles heeft echt geen zin dus daar heeft ze wel een goed punt. :))

Wij krijgen ook altijd cijfer voor onze dummy :j En bij ons gaan de cijfers ook samen, dus kunst algemeen en tekenen (of muziek als je dat hebt)

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:29

FantasyB schreef:

Wo je bent goed bezig. Kom op *\o/*

Ik heb maandag economie, dinsdag vrij, woensdag AK en kunst en donderdag Literatuur mondeling en wiskunde.

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:32

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:33

Ah, die is leuk :+:

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:33

Wat een schatje!! Echt een heel leuk bedeltje. :j Beschermengeltje kun je inderdaad goed gebruiken in deze tijden.

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:35

<3

en hoe gaat het met jullie vreet/koopbuien? Is alle chocolade al op?

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:35

Mijn mama heeft expres niks in huis gehaald :')
Ik ben nu verslaafd aan cup-a-soup, maar ik hou het bij 1 per dag, dus dat is nog te overzien :)
Maar goed, mijn toetsweek begint morgen pas :+
En bij jou?