Dat is niet leuk Nathalie

Ik heb een 7,1 voor mijn Duits mondeling

Ik ga nu weer heerlijk van het weertje genieten. Doeiiii
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FantasyB schreef:Okee, ik word nu echt gek. Ben al aan de 5e beker koffie bezig van vandaag. Ga straks maar even naar de AH voor zwaarder spul
Ik heb nu al mijn economie gedaan (moet nog wel oefenen in de examenbundel) en ik heb 6 hoofdstukken M&O gedaan. Ik moet er nog twee doen van mezelf en dan ga ik even heen en weer naar me werk om me baas te feliciteren (het is echt zo'n kleinschalig familieachtig bedrijfje). Daarna moet ik eco gaan dan doen dan weer Excel van M&O.
Sta me bij. Ik kan niet meerIk voel me zooo naar omdat ik geen tijd heb om uit te zieken en zo zie ik er ook uit. Ik wil geen toetsweek meer, ik wil niet ziek zijn. Ik wil tegen me vriend aankruipen en slapen.
Isjtar schreef:Zo, wiskunde zit er ook weer op! We moesten H11 en H15 (wiskundeB) kennen en de toets duurde 3 uurOp zich ging het wel goed geloof ik, dus ik ben benieuwd wat ik heb
Nu moet ik alleen even keihard leren voor scheikunde morgen... We moeten ALLE stof voor het eindexamen kennen voor morgen![]()
Morgen heb ik ook nog een toets van spaans en mn mondeling voor NL, dus ik denk dat het laat gaat worden vanavond
FantasyB schreef:Okee, ik word nu echt gek. Ben al aan de 5e beker koffie bezig van vandaag. Ga straks maar even naar de AH voor zwaarder spul
Ik heb nu al mijn economie gedaan (moet nog wel oefenen in de examenbundel) en ik heb 6 hoofdstukken M&O gedaan. Ik moet er nog twee doen van mezelf en dan ga ik even heen en weer naar me werk om me baas te feliciteren (het is echt zo'n kleinschalig familieachtig bedrijfje). Daarna moet ik eco gaan dan doen dan weer Excel van M&O.
Sta me bij. Ik kan niet meerIk voel me zooo naar omdat ik geen tijd heb om uit te zieken en zo zie ik er ook uit. Ik wil geen toetsweek meer, ik wil niet ziek zijn. Ik wil tegen me vriend aankruipen en slapen.
NieneWiep schreef:Ik heb trouwens ook Kunst, met het boek de Bespiegeling. Ga met een 7,1 dat examen is dus dat is wel lekker. We zijn nu ook in de les de examens van vorig jaar aan het maken.
Ilse, cijfer voor de dummy? Ben blij dat wij dat niet gekregen hebben, dat ding is helemaal leeg bij mij.
Mn moeder zou nog trouwens, als ik tot de examens nog 10 keer bijles zou hebben in Frans is dat even duur als die examentraining. En die bijles heeft echt geen zin dus daar heeft ze wel een goed punt.