Haha ik hoop voor je dat je het niet meer krijgt Dan moet je een hele dag van 9 tot 4 aan wiskunde werken
Ilsiie
Geplaatst: 13-11-09 10:36
Oh dat zou ik niet echt overleven denk ik
Wij moesten een prognose invullen voor welke vakken we dachten met een 6 of hoger op de eindlijst te slagen, welk vak tussen de 5 en de 6 op de eindlijst en welk vak lager dan een 5 op de eindlijst. Mijn docent scheikunde, kunstvak beeldend en wiskunde denken allemaal dat ik ga slagen met een 6 of hoger. Wiskunde heb ik ingevuld tussen de 5 en 6 (twijfelgeval), natuurkunde en engels heb ik ook tussen de 5 en 6 ingevuld en de rest allemaal 6 of hoger.. Ik ben benieuwd; mijn docent wiskunde schatte het dus al anders in.. Krijg er nog mentorgesprek over..
Maargoed, hoe dan ook, ga ik best slagen Vind ik.. Ik wil naar de uni
Wij hadden vorig jaar zo´n wiskunde dag, ik heb wiskunde B. Maar de wiskunde A/ers bij ons moesten idd ook zo´n evacuatieplan maken. Ik had daar een 7,9 voor dus dat tikt wel weer fijn aan
Ik ga mee de Stuntdag en het Gala organiseren dit jaar hebben jullie nog leuke ideeën voor thema's ?
sHaKiEjLaVeR
Geplaatst: 13-11-09 17:41
Po is bij ons een extra hoofdstuk geworden , weet niet wat ik liever had gehad..
Heb me niet ingeschreven voor de commissies, ben altijd wel voor een feestje maar heb het al zo druk dus om me nou nog meer op de hals te halen in dit laatste jaar, durfde ik niet aan.. Thema's verzinnen ben ik altijd érg slecht ik dus kan ik je niet mee helpen haha! Net een drankje gedaan met een soort van ex/oude bekende. Hoe lang we elkaar ook niet spreken het is altijd erg gezellig Verschrikkelijk dat ik altijd een zwak voor hem blijf houden haha .
Uhm, aan me wiskunde werken We zijn net weer in een nieuw hoofdstuk begonnen en ik loop nu al achter Ik had trouwens een 5.1 voor M&O! En aangezien dat nou niet bepaald mijn beste vak is, was ik best wel blij
Aan een gala zou ik geen thema geven denk ik.. gala is al thema genoeg toch? Stuntdag? is dat hetzelfde als kolderdag bij ons? Ik ga vanavond uit denk ik, morgen werken(niet heel spannend meestal) en savonds vast ook nog wel uit/naar vrienden en zondag scheikunde leren.. maandag tentamen.
Het gala heeft ook geen thema maar daarvoor ben ik zegmaar verantwoordelijk ofja ben niet de enige natuurlijk Stundag is de laatste schooldag van de examenleerlingen en het valt bij ons de dag voor koninginnedag dus zo'n thema ligt beetje te voor de hand en een paar jaar geleden is het thema Nederland al een keertje geweest.
Wij hebben normaal ook altijd stuntdag, maar er werden echt de ergste dingen bedacht, dus vanaf dit jaar mogen wij geloof ik alleen `s nacht in school slapen ofzo
Bij ons is dat kolderdag.. het vmbo moet verplicht naar een pretpark, havo en vwo mogen kiezen. Maar wij mogen niet heel ver gaan in de geintjes die je op school uit haalt. VWO6 heeft trouwens wel al besloten op school te blijven, moeten alleen nog bedenken wat we gaan doen wat binnen de perken blijft..
VMBO móet naar een pretpark Bij ons zijn ze andere jaren dus al wel ver gegaan; leraren opgesloten in kooien (thema leger) en van mensen spullen afpakken... Ik denk dat wij daarom niet echt meer iets mogen doen. Wel jammer
Haha Wij hebben misschien als thema dit jaar hippies. Vorig jaar stond de hele school blank van het water, dus misschien dat de regels strenger worden
Isjtar
Geplaatst: 13-11-09 18:23
Jeetje, wat gaan jullie hard zeg! Ik heb verder nog geen cijfers terug... beetje jammer! Pff, mn leraar Frans stopt ermee (Hij is ernstig ziek en trekt het niet meer) en daar hebben we woensdag een afscheid van. Dit is alleen voor zijn leerlingen, dus maar 2 klassen. Vanmiddag werden we over dit afscheid ingelicht en werd ik opeens gevraagd of ik iets wil gaan zeggen... (er mogen maar 2/3 mensen wat zeggen) HELP! Ik heb geen idee wat ik moet zeggen! Hij is/was een onwijs toffe leraar en ook zeker 1 van mijn favorieten, maar ik heb geen idee wat ik moet gaan zeker tegen hem voor een groep van bijna 60 man
Oh literatuurgeschiedenis, verschrikkelijk. Daar had ik nooit goede cijfers voor... Gelukkig hebben we die toetsen allemaal gehad.
Welke methode heb je? Eldorado of Laagland oid?
Anna
Geplaatst: 13-11-09 18:30
Ik heb literatuurgeschiedenis vorig jaar gehad; kon er ook niks van. Maar bij mij was het geen examentoets, dat scheelde. Met veel slijmen een 5.5 gehaald
Ik heb laagland. Ik moet zeggen dat ik me er ook totaal niet in interesseer, waardoor leren ook een stuk vervelender wordt Op zich kende ik alle stromingen wel, maar op de toets snapte ik er geen zak meer van, er zaten echt rare vragen bij Gelukkig klaagde alle2 de tvwo klassen over de toets en ben ik dus niet de enige met een laag cijfer
Ilsiie
Geplaatst: 13-11-09 19:13
Josien_ schreef:
Ik ga mee de Stuntdag en het Gala organiseren dit jaar hebben jullie nog leuke ideeën voor thema's ?
Oeh leuk!!
Wij hebben voorgaande jaren thema's gehad als Moulin Rouge, Pirates, Fio del Rio (School heet fioretti; maargoed ging dus om eiland enzooi) en Fio Air (vliegmaatschappij; werd hele dag door de intercom 'mind your step' en dat soort dingen geroepen, was echt lachen! Ehm, verder.. Boeren hebben we gehad geloof ik... Nou echt véél, maar wel echt creatieve dingen van gemaakt!
Jeetje Isjtar, dat is nogal wat... Ik weet 't ook niet.. Succes, wel sneu voor die man...
Nienke, super van je cijfer!!!
Ik heb weinig te melden. Tsja, het is druk, maar dat is het voor iedereen Volgende week ga ik mijn ruiterbewijs halen dus daar ook voor aan het leren (maar da's niet zo moeilijk an sich) en dit weekend nog voor PWS en Latijn SE aan de gang.. Genoeg te doen, maar wil echt écht goed werken dit weekend..
Wat wij hebben gehad: Bootycamp, piraten, iets met oosters? Pff verder weet ik niet meer, terwijl ik al 6 jaar op die school zit Hahha met dat 'mind your step' is supergrappig
Unfaithful
Geplaatst: 13-11-09 20:54
Wow een 9,3 super hoor! Gefeliciteerd!
Bij ons is de examenstunt afgeschaft sinds twee jaar geleden ofzo... echt zo stom Het ging te ver ofzo.. leraren gewikkeld in wc-papier en opgesloten in lokalen, die brandslangen eraftrekken en dan de eerste en tweede verdieping vol schuim zetten enzovoorts Maar volgens mij gaan we met A6 gewoon wel stunten ondanks dat het niet mag haha