Voor wat informatie en dat ik graag wil sollciteren.
Krijg ik te horen dat er op het moment geen vacatures zan en het dus geen nut heeft om te solliciteren.
Toon je je entousiasme krijg je dat te horen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elicious schreef:Ag dat komt goed hoor rainbow.
Ik weet niet waar jij vandaan komt? Maar hier zoeken ze óók nog bblers voor 3IG.
Opzich lijkt me kraamzorg oid ook erg leuk.
Maar dat is wel een heel erge carriere switch met mn hbo makelaardij
Volgens mij ben ik stiekem toch een veel praktijkgerichter iemand
Girl In The Mirror schreef:Ik heb een functie gezien als allround administratief medewerker waarop ik wil solliciteren. De vacature tekst staat vol spelfouten! Zal ik een opmerking maken bij mijn motivatie dat ik geschikt ben omdat ik o.a. kan helpen met het opstellen van teksten in correct Nederlands, of is dat een beetje té witty?
x_spekkie_x schreef:Girl In The Mirror schreef:Ik heb een functie gezien als allround administratief medewerker waarop ik wil solliciteren. De vacature tekst staat vol spelfouten! Zal ik een opmerking maken bij mijn motivatie dat ik geschikt ben omdat ik o.a. kan helpen met het opstellen van teksten in correct Nederlands, of is dat een beetje té witty?
Je zou bijna zeggen dat ze het expres doen
Westerntrail schreef:Was met een sollicitatiebrief bezig vanmorgen (open sollicitatie), dus ik bel nog even naar desbetreffende instantie toe.
Voor wat informatie en dat ik graag wil sollciteren.
Krijg ik te horen dat er op het moment geen vacatures zan en het dus geen nut heeft om te solliciteren.
Toon je je entousiasme krijg je dat te horen.
Abeltje77 schreef:Ze zeggen toch niets onbehoorlijks?
kensha schreef:Pfoe hoeveel van dat soort fouten laat staan link fouten ben ik wel niet tegengekomen voornamelijk via www.werk.nl daar zie je wle een aantal van de vacature dat je denk of het wel echt is of niet.
Iris_Z schreef:@ Kensha: Balen, maar wel fijn dat je iets hebt om mischien toch een beetje naar uit te kijken hé?