Onze decanen op school deden ook vrij negatief, maar ik ben er al wel achter dat je lang niet alles moet geloven van wat zij zeggen
Zag laatst trouwens dat ze bij de KNHS ook communicatiemensen zochten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zag laatst trouwens dat ze bij de KNHS ook communicatiemensen zochten
o0oJamieo0o schreef:ik heb gister trouwens te horen gekregen dat ik ben decentraal niet door ben voor geneeskunde![]()
zijn er hier mensen wel door?

Een klasgenootje van mij is wel door geloof ik, bij de Erasmus universiteit. Weet je al wat je voor andere studie zou willen doen??
Maar gisteren heb ik niks gedaan, toen was ik de hele dag shoppen

o0oJamieo0o schreef:ik heb gister trouwens te horen gekregen dat ik ben decentraal niet door ben voor geneeskunde![]()
zijn er hier mensen wel door?
Maak je kans bij de centrale selectie, denk je?
Zaterdag en gisteren 2x per dag les gehad! Helaas geen tijd om te leren dus 

heb geen 8 gemiddeld dus...

Waarom kon je zo lang niet rijden?

. Verder nog een 6.5 voor mijn AK po, maar een 4.3 voor economie, maar ik heb daar al het hele jaar niet hoger voor gehaald dan een 5.8
, sta een 4.8. Dus daar moet ik echt heel veel aan gaan doen! viefdepief schreef:Leuk paard heb je!
Ziet er goed uitWaarom kon je zo lang niet rijden?
Ben benieuwd of de penny-brigade nog actie gaat ondernemen
Zo'n slof is natuurlijk wel heeeul sielugh!

)

)
:

viefdepief schreef:Kim: Haha geweldige foto's!!
Wat leuk dat ie zo sierlijk over de balkjes gaat
Kun je wel een beetje goed zitten op zo'n stevig paard?
Hij is wel breed maar alles beweegt aan hem en daarom doen mijn benen ook zo raar
Als hij rustig loopt gaat het goed maar zodra hij er wat snelheid in gooit dan stuiter je nogal

roxiie schreef:Ooh ik heb net herschool examen Frans gedaan, ik hoop echt zooooo dat ik een 5,5 heb
*ahum*
Hahaha, heel cliché en kansloos als het maar kan maar ik ben een beetje melig:
Zelfs als ik die punten letterlijk overneem, krijg ik het voor elkaar heel andere dingen er bij te zetten dan het antwoordmodel
Maar goed, veel samenvattingen oefenen en dan moet het wel goed komen vind ik hoor.. En anders is het pech, tekstverklaren gaat wel aardig, dus dan is het wel best.
Ik vond de herkansing best goed gaan, maar zo goed nou ook weer niet
Nu ga ik met een 7,3 m'n examen in, wel lekker. Voor m'n herkansing Frans had ik blijkbaar niet hoger dan m'n 6,4 van de vorige keer (had toch eigenlijk wel hoger verwacht..), dus dat blijft een 7 op m'n eindlijst. En mijn natuurkundecijfer is wonderbaarlijk veranderd van een 7,0 naar 7,1 (geen probleem hoor
).